Hjælp til barnevogn valget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2013

Pernille Bundgaard

Der er jo det der er med de vogne. Den ene er flot i design men ikke understøttet, den anden er kedelig i desig men er understøttet... Åh kan ikke beslutte mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2013

Mullepilige

hvis i tager i ønskebørn el hjem side helst i butik så er der tilbud og hvis  i betal lidt nu så kan i betal resten når i vil have den

Anmeld

23. januar 2013

Mom2

Kongmulle skriver:

Nej det er de så ikke. Har arbejdet med begge slags i ret mange år nu og Odder er 100% vinder på det område. 

Nå jamen det er fint du er af den mening, har snakket med MANGE sælgere som er af en anden mening, og jeg må give dem ret.. Så enige bliver vi jo ikke, men det er også ok.

Anmeld

23. januar 2013

ekebiv

Kongmulle skriver:

Nej det er de så ikke. Har arbejdet med begge slags i ret mange år nu og Odder er 100% vinder på det område. 

Helt og aldeles uenig!!!!!!

Anmeld

23. januar 2013

GUSO

Det er jo den evindelige debat emmaljunga vs Odder, og enten er man til det ene eller det andet!! Det kan altid få en god debat igang, jeg har selv en Odder og elsker den, den kører lige nu barn nummer 2 og den ser stadig ny ud, den er hverken slatten at køre med eller hænger det mindste, kort sagt elsker min vogn og har ikke et sekund fortrudt jeg har brugt + 10 kilo på den :0)

Anmeld

24. januar 2013

Kongmulle

ekebiv skriver:

Helt og aldeles uenig!!!!!!

Jamen du må da også gerne tage fejl og være uenig

Anmeld

24. januar 2013

ekebiv

Kongmulle skriver:

Jamen du må da også gerne tage fejl og være uenig

I lige måde ;-)

Anmeld

24. januar 2013

Tanja Hedelund Jensen

Vi har en Odder og vi har været rigtig glad for den

Nu ved jeg ikke hvor gammel den store er, men det er kun Odderen, af de to vogne du skriver om, som dur hvis du skulle få brug for at få den stor op og køre på vognen.

Jeg har været rigtig glad for at vognen er så "stiv" at køre med, da jaguar haft en dreng som har været glad for at gynge med vognen når han vågnede... Har aldrig været bange for at den skulle vælte.

Anmeld

24. januar 2013

Pernille Bundgaard

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Vi har en Odder og vi har været rigtig glad for den

Nu ved jeg ikke hvor gammel den store er, men det er kun Odderen, af de to vogne du skriver om, som dur hvis du skulle få brug for at få den stor op og køre på vognen.

Jeg har været rigtig glad for at vognen er så "stiv" at køre med, da jaguar haft en dreng som har været glad for at gynge med vognen når han vågnede... Har aldrig været bange for at den skulle vælte.

Det er nemlig korrekt Odder er mere holdbar til og sætte en ovenpå. Når den lille spirer kommer er den store 7 år og den anden er jo så 2 år og 3 mdr... Så tænker han skal have et bræt self. Men kan jo ske at han får brug for og sidde i korte perioder oppe på vognen selv om jeg ikke er meget for det!! Ham får vi snart en teutonia mistral s til. Har en emmaljunga men den er lidt træls og komme til med kurven og så er den lidt tynd og køre med når styret venner så du kigger på barnet. Det er sådan jeg køre mest nemlig. Så skal have den anden med svinghjulene den glæder jeg mig til og køre med.

Anmeld

24. januar 2013

Pernille Bundgaard

Hvis i Odder glade skulle vælge en zip model. Hvilken farve ville i så have?? Emmaljunga glade hvilken farve emmaljunga big star supreme ville i så vælge? Ville i vælge læser eller stod og hvorfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.