Hjælp til barnevogn valget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Pernille Bundgaard

Dejligt og høre i har fået god service i babysam!! :-D hvad ville i vælge stof eller læder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

dukke

Pernille Bundgaard skriver:

Hej tøser. Jeg ved godt det er tideligt men vil gerne finde ud af hvilken vogn vi skal have så der kan blive sparet op til det. Jeg står mellem Odder og Emmaljunga. Odder ved jeg er kvalitet men godt nok også dyre!! Og synes farverne er lidt kedelige.... SORRY. Synes også Odder er tung og køre rundt med, men kan sagtens se den er smart. Emmaljunga der imod synes jeg farverne er lidt federe, og kvaliteten er nok heller ikke dårlig. Måske ikke helt som odderen men den er også nået dyre- er den de flere penge værd tror i?? Synes emmaljungaen er skønneste og køre rundt med. Men vil ikke have Brio. Det har vi haft og synes simpelhen at da Oliver han blev lidt større eller man have en kurv til og stå den ene ende når man handlede så vippede den nemt og stod med skrå da den var meget blød. Dette skulle en Odder jo ikke være. Hvad ville i vælge og hvorfor?? Hvilken model og farve??

Vi har den her Scandia fordi jeg fik den af min mormor da jeg skulle ha min søn og så kan vi lige så godt bruge den til lillesøster også men ville gerne ha haft en ny
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. januar 2013

Dorthe1986

Altså en odder kan du jo få i de mest sindssyge farver Du kan jo selv designe den som du vil have det

Vi har en Odder Zip i sort, med turkise "kanter" på x-dream stellet. Og hvis du vælger x-dream stellet så er den altså ikke ret tung Den er en drøm at køre med

Men ja det er pristung vogn, men sikke en kvalitet!

Anmeld

23. januar 2013

Mom2

Hej tøser. Jeg ved godt det er tideligt men vil gerne finde ud af hvilken vogn vi skal have så der kan blive sparet op til det. Jeg står mellem Odder og Emmaljunga. Odder ved jeg er kvalitet men godt nok også dyre!! Og synes farverne er lidt kedelige.... SORRY. Synes også Odder er tung og køre rundt med, men kan sagtens se den er smart. Emmaljunga der imod synes jeg farverne er lidt federe, og kvaliteten er nok heller ikke dårlig. Måske ikke helt som odderen men den er også nået dyre- er den de flere penge værd tror i?? Synes emmaljungaen er skønneste og køre rundt med. Men vil ikke have Brio. Det har vi haft og synes simpelhen at da Oliver han blev lidt større eller man have en kurv til og stå den ene ende når man handlede så vippede den nemt og stod med skrå da den var meget blød. Dette skulle en Odder jo ikke være. Hvad ville i vælge og hvorfor?? Hvilken model og farve??

Nu skriver du, at du ved godt det er tidligt at søge efter barnevogn.. Vil bare lige informere om, at der er alt fra 8 til 12 ugers ventetid på en barnevogn, så den skal bestilles i god tid.

Vi har en Emmaljunga på classisk stel og jeg elsker den! Både det flotte design og så at den er enormt stabil i stellet, man kan ikke sådan gynge med den som man f.eks. kan man Brio vogne.
Vi valgte Emmaljunga fordi, at der er trykknapper på overlæderet hvor Odder har sådan nogle træls lukke dimser og så grundet designet. Ville simpelthent ikke have en barnevogn jeg ikke synes om design mæssigt.
Udover det, så var den lettere at komme rundt med end Odderen og det er vigtigt, da min kæreste har rygsøjle gigt..

Jeg har også hørt, at Emmaljunga kommer til at hænge og sådan, men det hænger altså også sammen med, at folk sætter tunge indkøbsposer mm. i fodenden, som den jo ikke er designet til, samt ikke bruger affjedringen rigtigt..

Om det skal være Odder eller Emmaljunga tror jeg er en smags sag.. Men tag ud og tril med begge slags vogne og få pillet på dem, så skal I nok finde den vogn som er rigtig for jer

Anmeld

23. januar 2013

ekebiv

Baagøe skriver:

Jeg har Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel og ville til enhver tid vælge samme vogn igen. Odder vognen er ikke så god kvalitet, da mine to kusiners Odder Zip begyndte at ruste på hjulene efter kun 6 mdr., selvom de begge stod inde, når bebs ikke sov...

Min bror og svigerinde har også haft Odder og deres rustede også i løbet af ingen tid selvom den stod inde når den ikke blev brugt.

Anmeld

23. januar 2013

FogL

Altså, hvis det er pga kvalitet er der altså ingen forskel i mit hoved. Desuden er emmaljunga ret flot!
Odder synes jeg oså er kedelig!

Anmeld

23. januar 2013

FogL

Freyjasmor skriver:

Altså, hvis det er pga kvalitet er der altså ingen forskel i mit hoved. Desuden er emmaljunga ret flot!
Odder synes jeg oså er kedelig!

Vi har forresten købt en Scandia brugt, og den synes jeg altså er fin.. Men vi bruger selvfølgelig heller ikke BV ret meget..

Anmeld

23. januar 2013

FogL

dukke skriver:

Vi har den her Scandia fordi jeg fik den af min mormor da jeg skulle ha min søn og så kan vi lige så godt bruge den til lillesøster også men ville gerne ha haft en ny

Præcis den vi har købt Lækker vogn til billige penge!

Anmeld

23. januar 2013

Kongmulle

Emmaljunga er ikke pengene værd. De kommer til at hænge, de er ikke fuldt understøttede og er derfor ikke så stabile som Odder er. Men de er da pæne at se på, i hvertfald nogen af dem.

Odder er klart bedst kvalitet og er også fuldt understøttet.

MEN hvis du har bestemt dig, er vores mening jo ligegyldig

Du skal købe den du falder for, man skal jo bruge den længe

Anmeld

23. januar 2013

Kongmulle

Dorthe1986 skriver:

Altså en odder kan du jo få i de mest sindssyge farver Du kan jo selv designe den som du vil have det

Vi har en Odder Zip i sort, med turkise "kanter" på x-dream stellet. Og hvis du vælger x-dream stellet så er den altså ikke ret tung Den er en drøm at køre med

Men ja det er pristung vogn, men sikke en kvalitet!

Den har vi også bestilt, FED vogn og jeg syntes den er så flot

Vi har bestilt med turkis stel, det blir bare fedt at få den hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.