Hjælp til barnevogn valget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Pernille Bundgaard

christina92! skriver:

Vi har lige bestilt den her:-D

Den er osse fin. Imorgen får vi en teutonia mistral s som er mørkeblå :-).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Pernille Bundgaard

Her er den vi har snakket om, siden manden ikke vil have læder
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2013

Sitrani

Pernille Bundgaard skriver:

Hej tøser. Jeg ved godt det er tideligt men vil gerne finde ud af hvilken vogn vi skal have så der kan blive sparet op til det. Jeg står mellem Odder og Emmaljunga. Odder ved jeg er kvalitet men godt nok også dyre!! Og synes farverne er lidt kedelige.... SORRY. Synes også Odder er tung og køre rundt med, men kan sagtens se den er smart. Emmaljunga der imod synes jeg farverne er lidt federe, og kvaliteten er nok heller ikke dårlig. Måske ikke helt som odderen men den er også nået dyre- er den de flere penge værd tror i?? Synes emmaljungaen er skønneste og køre rundt med. Men vil ikke have Brio. Det har vi haft og synes simpelhen at da Oliver han blev lidt større eller man have en kurv til og stå den ene ende når man handlede så vippede den nemt og stod med skrå da den var meget blød. Dette skulle en Odder jo ikke være. Hvad ville i vælge og hvorfor?? Hvilken model og farve??

Vi har emmaljunga.. både i banevogn og klapvogn Og vi har været meget glade for dem begge!

Jeg synes for det første emmaljunga har et fedt design, og så er de nemme at køre med... og man kan virkelig mærke at de er rubuste og kan holde til meget! Også både vind og vejr Så jeg vil anbefale emmaljunga...

Anmeld

30. januar 2013

Pernille Bundgaard

STN skriver:

Vi har emmaljunga.. både i banevogn og klapvogn Og vi har været meget glade for dem begge!

Jeg synes for det første emmaljunga har et fedt design, og så er de nemme at køre med... og man kan virkelig mærke at de er rubuste og kan holde til meget! Også både vind og vejr Så jeg vil anbefale emmaljunga...

Tak har i lufthjul eller punkterfrie hjul??jeg er selv mest til luft hjul når det er barnevogn...

Anmeld

30. januar 2013

Sitrani

Tak har i lufthjul eller punkterfrie hjul??jeg er selv mest til luft hjul når det er barnevogn...

vi har punkterfrie hjul, da de er længere end lufthjulene....

Anmeld

30. januar 2013

banana3

Hej tøser. Jeg ved godt det er tideligt men vil gerne finde ud af hvilken vogn vi skal have så der kan blive sparet op til det. Jeg står mellem Odder og Emmaljunga. Odder ved jeg er kvalitet men godt nok også dyre!! Og synes farverne er lidt kedelige.... SORRY. Synes også Odder er tung og køre rundt med, men kan sagtens se den er smart. Emmaljunga der imod synes jeg farverne er lidt federe, og kvaliteten er nok heller ikke dårlig. Måske ikke helt som odderen men den er også nået dyre- er den de flere penge værd tror i?? Synes emmaljungaen er skønneste og køre rundt med. Men vil ikke have Brio. Det har vi haft og synes simpelhen at da Oliver han blev lidt større eller man have en kurv til og stå den ene ende når man handlede så vippede den nemt og stod med skrå da den var meget blød. Dette skulle en Odder jo ikke være. Hvad ville i vælge og hvorfor?? Hvilken model og farve??

Her er vi også enige om en emmajunga. En helt sort, men vi er i tvivl om hvilken model :-)

Anmeld

31. januar 2013

Hemmeligpigeendnu

Hej

Da vi kikkede på barnevogn, var jeg også meget meget i tvivl om hvorfor en jeg vil have.

Har også sagt til manden vil være i tvivl om det igen når vi skal kikke.

Men dem i aalborg sagde til os, odderen ville være god til os, da jeg ikk har en bil hjemme i hverdagene, og ik ret tit i weekenderne.

Odderen var god til at gå i skove, stranden, den var nem og få op i bussen eller tog når jeg var alene, da X stream ikk vejede så meget.

Men jeg elsker designet på emmajunga og specielt deres læder look.

Men da jeg skal ned af en stejl bakke hverdag til den tid, for at få barnevognen i kælderen, jaah så ville dem i babysam slet ikk anbefale en emmajunga..

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Hvis det er Odder Zip som du lagde et billede ind i terminsgruppen af, ville jeg vælge den.

Som jeg skrev derinde, så er den bare SÅ lækker.

Anmeld

31. januar 2013

ekebiv

Nymark89 skriver:

Hej

Da vi kikkede på barnevogn, var jeg også meget meget i tvivl om hvorfor en jeg vil have.

Har også sagt til manden vil være i tvivl om det igen når vi skal kikke.

Men dem i aalborg sagde til os, odderen ville være god til os, da jeg ikk har en bil hjemme i hverdagene, og ik ret tit i weekenderne.

Odderen var god til at gå i skove, stranden, den var nem og få op i bussen eller tog når jeg var alene, da X stream ikk vejede så meget.

Men jeg elsker designet på emmajunga og specielt deres læder look.

Men da jeg skal ned af en stejl bakke hverdag til den tid, for at få barnevognen i kælderen, jaah så ville dem i babysam slet ikk anbefale en emmajunga..

hvorfor ville de ikke anbefale Emmaljunga til bakker?

Anmeld

31. januar 2013

Pernille Bundgaard

Ville også gerne have Odder men da vi nu har fået tilbudt en lejlighed og selv skal betale indskud, flytning og husleje så kan vi ikke ligge noget væk den her måneds og skal vi have en Odder skulle vi allerede igang med det nu. Men har fundet en startpakke med emmaljunga big star supreme i Aalborg SV ( tæt på hvor vi flytter hen) så tror vi køber den. Den koster 8.999 kr men fordi vi vil have den Dark Grey koster den 9.199 kr. Men det er så uden pusletasken så den kommer ved siden af. Der er så heller ikke puslebord og hynde med- men det kan vi jo købe hen af vejen. Det er jo ikke det dyreste.. :-). I pakken er der vognen med madres, lift med madres, regnslag, insektnet, tremmeseng + madres, babydyne og pude og Sengesæt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.