Hjælp til barnevogn valget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2013

cecilie1984

Pernille Bundgaard skriver:

Hej tøser. Jeg ved godt det er tideligt men vil gerne finde ud af hvilken vogn vi skal have så der kan blive sparet op til det. Jeg står mellem Odder og Emmaljunga. Odder ved jeg er kvalitet men godt nok også dyre!! Og synes farverne er lidt kedelige.... SORRY. Synes også Odder er tung og køre rundt med, men kan sagtens se den er smart. Emmaljunga der imod synes jeg farverne er lidt federe, og kvaliteten er nok heller ikke dårlig. Måske ikke helt som odderen men den er også nået dyre- er den de flere penge værd tror i?? Synes emmaljungaen er skønneste og køre rundt med. Men vil ikke have Brio. Det har vi haft og synes simpelhen at da Oliver han blev lidt større eller man have en kurv til og stå den ene ende når man handlede så vippede den nemt og stod med skrå da den var meget blød. Dette skulle en Odder jo ikke være. Hvad ville i vælge og hvorfor?? Hvilken model og farve??

Vi købte en emmaljunga big star suprime da vi skulle have nr 2.

Jeg har haft både emmaljunga og odder olympia til den første.

og skulle jeg ud og købe ny barnevogn igen ville jeg igen vælge emmaljunga.

som sagt købte vi en ny emmaljunga til vores 2 barn. Vognen er på uniq stel. Jeg skal være ærlig at indrømme at jeg har haft meget bøvl med mit stel og har fået det byttet efter det var blevet lavet på 6 gange.

og jeg er stadig ik inponeret af stellet, det knirker rigtig meget. men jeg ELSKER de punkterfrie dæk.

men men der er kommet et nyt stel fra emmaljunga som desværre ikke kunne købes da jeg købte ny barnevogn i 2011.

det er et stel som det alm altså i står men med punkterfrie dæk. det ville jeg vælge hvis jeg skulle købe nu.

vores vogn er denne.

men elsker vores vogn med plas og design kun stellet jeg er lidt træt af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2013

Pernille Bundgaard

Vi er mest til lufthjul.

Anmeld

24. januar 2013

Pige2009

tarkoflen skriver:

Odder har også fået de der hjul, der ikke ruster...

Hende vi snakkede med i babysam sagde faktisk, at grunden til at de ruster er, at de kommer ind og stå og der er sne og salt på... Det kan stålet ikke tåle, hvis man har den stående i et skur der ikke er opvarmet, bør det ikke ske!

Men vi valgte helt bevist de hjul fra, for vi ved godt, at vi ikke kommer til at stå og skylle dem og gøre ved, hver gang vi har været ude og gå! Det skal være nemt og det er sådan nogle hjul ikke...

jeg giver dig helt ret i at servicen med det der "møde" i babysam var super god!

Det giver da ingen mening, da sne og salt jo på et eller andet tidspunkt smelter. Desuden havde de vognen om sommeren Men godt I har valgt de "gode" hjul!

Anmeld

24. januar 2013

tarkoflen

Baagøe skriver:

Det giver da ingen mening, da sne og salt jo på et eller andet tidspunkt smelter. Desuden havde de vognen om sommeren Men godt I har valgt de "gode" hjul!

Damen sagde, at det var varmepåvirkningen, så hvis bare man ikke tog den ind, uden at den blev vasket, ja så skulle det ikke være et problem... Det virker også helt tosset i min optik, men det var, hvad hun sagde vi er også godt tilfredse med vores valg

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

tarkoflen skriver:

Damen sagde, at det var varmepåvirkningen, så hvis bare man ikke tog den ind, uden at den blev vasket, ja så skulle det ikke være et problem... Det virker også helt tosset i min optik, men det var, hvad hun sagde vi er også godt tilfredse med vores valg

Anmeld

28. januar 2013

Pige2009

ekebiv skriver:

Min bror og svigerinde har også haft Odder og deres rustede også i løbet af ingen tid selvom den stod inde når den ikke blev brugt.

Anmeld

30. januar 2013

Pernille Bundgaard

Tror det bliver en emmaljunga. Jeg ville dog gerne have den brun læder men manden synes den er bøsser... Hmmm så bliver nok den der hedder Dark Grey.

Anmeld

30. januar 2013

Christina :-)

Vi har lige bestilt den her:-D

Anmeld

30. januar 2013

Lenaogkasper

Vi har denne!

lufthjul

og manden der valgte!

Der findes kun 250 af den vi har nr 20

Anmeld

30. januar 2013

Pernille Bundgaard

Lenaogkasper skriver:

Vi har denne!

lufthjul

og manden der valgte!

Der findes kun 250 af den vi har nr 20

Er det ikke den der hedder silver check??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.