Hjælp til barnevogn valget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Pernille Bundgaard

Design er ikke det vigtigste. For mig er det ret vigtigt hvordan den er og køre med. Hælder mest til emmaljunga. Står mellem 2 farver jeg godt kan lide den ene er den brune læder som jeg viste tidligere og den anden er den mørke grå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

henh01

Vi har en Emmaljunga tror farven hedder silver..

Vi har også emmaljunga klapvogn og har altid været super tilfreds med det.

Anmeld

22. januar 2013

Camillee

Pernille Bundgaard skriver:

Hej tøser. Jeg ved godt det er tideligt men vil gerne finde ud af hvilken vogn vi skal have så der kan blive sparet op til det. Jeg står mellem Odder og Emmaljunga. Odder ved jeg er kvalitet men godt nok også dyre!! Og synes farverne er lidt kedelige.... SORRY. Synes også Odder er tung og køre rundt med, men kan sagtens se den er smart. Emmaljunga der imod synes jeg farverne er lidt federe, og kvaliteten er nok heller ikke dårlig. Måske ikke helt som odderen men den er også nået dyre- er den de flere penge værd tror i?? Synes emmaljungaen er skønneste og køre rundt med. Men vil ikke have Brio. Det har vi haft og synes simpelhen at da Oliver han blev lidt større eller man have en kurv til og stå den ene ende når man handlede så vippede den nemt og stod med skrå da den var meget blød. Dette skulle en Odder jo ikke være. Hvad ville i vælge og hvorfor?? Hvilken model og farve??

Jeg har en Emmaljunga Big city
Den blev købt til vores første i 2010 og nu har lillesøster overtaget den og jeg ELSKER den simpelthend ;P 

den er blevet kørt i alt slags hver, i skov og på strand, og nu med to børn hver dag siden, og den fejler intet! 

Anmeld

22. januar 2013

Pernille Bundgaard

Camillee skriver:

Jeg har en Emmaljunga Big city
Den blev købt til vores første i 2010 og nu har lillesøster overtaget den og jeg ELSKER den simpelthend ;P 

den er blevet kørt i alt slags hver, i skov og på strand, og nu med to børn hver dag siden, og den fejler intet! 

Hvor er det bare dejligt og høre. Tror også det bliver emmaljungaen. Jeg er mest til den brune læder og manden til den Dark Grey. Håber jeg får ham overtalt til og vil give lidt mere. Læderet tror jeg er nemmere og holde. Særligt hvis Oliver vores mindste nufødte han skal stå på et bræt og evt har noget på fingerne så kan man bare lige tørre det af...

Anmeld

22. januar 2013

Camillee

Hvor er det bare dejligt og høre. Tror også det bliver emmaljungaen. Jeg er mest til den brune læder og manden til den Dark Grey. Håber jeg får ham overtalt til og vil give lidt mere. Læderet tror jeg er nemmere og holde. Særligt hvis Oliver vores mindste nufødte han skal stå på et bræt og evt har noget på fingerne så kan man bare lige tørre det af...

Den er også flot! men om den er nemere at holde ved jeg ikke, 
min har farven pro titan og jeg synes det er rart at kunne pille betrækket af og vaske det ;P

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

Hej tøser. Jeg ved godt det er tideligt men vil gerne finde ud af hvilken vogn vi skal have så der kan blive sparet op til det. Jeg står mellem Odder og Emmaljunga. Odder ved jeg er kvalitet men godt nok også dyre!! Og synes farverne er lidt kedelige.... SORRY. Synes også Odder er tung og køre rundt med, men kan sagtens se den er smart. Emmaljunga der imod synes jeg farverne er lidt federe, og kvaliteten er nok heller ikke dårlig. Måske ikke helt som odderen men den er også nået dyre- er den de flere penge værd tror i?? Synes emmaljungaen er skønneste og køre rundt med. Men vil ikke have Brio. Det har vi haft og synes simpelhen at da Oliver han blev lidt større eller man have en kurv til og stå den ene ende når man handlede så vippede den nemt og stod med skrå da den var meget blød. Dette skulle en Odder jo ikke være. Hvad ville i vælge og hvorfor?? Hvilken model og farve??

Jeg har Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel og ville til enhver tid vælge samme vogn igen. Odder vognen er ikke så god kvalitet, da mine to kusiners Odder Zip begyndte at ruste på hjulene efter kun 6 mdr., selvom de begge stod inde, når bebs ikke sov...

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

tarkoflen skriver:

Vi har bestilt en Odder zipp! Jeg elsker den vogn og vi er så kedelige, at den er helt sort

Jeg tror, at når valget står mellem emaljunga og Odder, så skal det være hvad man er til...jeg kan bedst lide designet på Odder og så kan jeg godt lide, at man kan sætte et søskende sæde på den, det kan man ikke på emaljunga, men den kan selvfølgelig få sådan et bræt på, hvis man er til det

Jeg snakkede med dem i babysam og de sagde, at begge vogne har deres fordele og ulemper, så det er jo mest op til, hvilken vogn man har det bedst med

Du kan overveje at bestille en konsultation i babysam, det gjorde vi, og fik gennemgået de forskellige vogne! Super god service og der er sat masser af tid af til det og hende vi var hos var super sød og rigtig dygtig

Held og lykke med valget af barnevogn! Det er altså lidt stort at få bestilt, synes jeg!

Det gjorde jeg også, og det var bare super

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

Den her skal jeg have til bebs... 

Køb med UniQ-stel! Det er så meget lettere end det gængse plus det er rustfrit

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

Camillee skriver:

Den er også flot! men om den er nemere at holde ved jeg ikke, 
min har farven pro titan og jeg synes det er rart at kunne pille betrækket af og vaske det ;P

Samme her. Desuden kan overlæderet på barnevognen også tørres af med en klud pga. den specielle imprægnering

Anmeld

22. januar 2013

tarkoflen

Jeg har Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel og ville til enhver tid vælge samme vogn igen. Odder vognen er ikke så god kvalitet, da mine to kusiners Odder Zip begyndte at ruste på hjulene efter kun 6 mdr., selvom de begge stod inde, når bebs ikke sov...

Odder har også fået de der hjul, der ikke ruster...

Hende vi snakkede med i babysam sagde faktisk, at grunden til at de ruster er, at de kommer ind og stå og der er sne og salt på... Det kan stålet ikke tåle, hvis man har den stående i et skur der ikke er opvarmet, bør det ikke ske!

Men vi valgte helt bevist de hjul fra, for vi ved godt, at vi ikke kommer til at stå og skylle dem og gøre ved, hver gang vi har været ude og gå! Det skal være nemt og det er sådan nogle hjul ikke...

jeg giver dig helt ret i at servicen med det der "møde" i babysam var super god!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.