Hjælp til barnevogn valget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

1990h

Pernille Bundgaard skriver:

Hej tøser. Jeg ved godt det er tideligt men vil gerne finde ud af hvilken vogn vi skal have så der kan blive sparet op til det. Jeg står mellem Odder og Emmaljunga. Odder ved jeg er kvalitet men godt nok også dyre!! Og synes farverne er lidt kedelige.... SORRY. Synes også Odder er tung og køre rundt med, men kan sagtens se den er smart. Emmaljunga der imod synes jeg farverne er lidt federe, og kvaliteten er nok heller ikke dårlig. Måske ikke helt som odderen men den er også nået dyre- er den de flere penge værd tror i?? Synes emmaljungaen er skønneste og køre rundt med. Men vil ikke have Brio. Det har vi haft og synes simpelhen at da Oliver han blev lidt større eller man have en kurv til og stå den ene ende når man handlede så vippede den nemt og stod med skrå da den var meget blød. Dette skulle en Odder jo ikke være. Hvad ville i vælge og hvorfor?? Hvilken model og farve??

Vi har købt en odder zip. Med x Dream stel. Sort sileåver..

Jeg syntes det en flot vogn. Enkel og flot..

Øl omvendt fra dig så var det odder jeg syntes kørte bedst ude i butikken. Jeg syntes jeg kunne mærke kvaliteten er bedre end emmaljunga og de andre. Og også samlinger med emmaljunga når de er brugt til et barn fx. Derfor valgte vi odder.

Jeg vil give dig ret i at emmaljunga vinder points på de flotte designs. Det var bare ikke alt afgørende her..

Men netop med odder og emmaljunga tror jeg virkelig at det er smag og behag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Pernille Bundgaard

Jeg er i praktik i babysam :-) så har jo kørt lidt rundt med allesammen :-) og ja jeg ville også vælge en Odder hvis det var, men synes virkelig den er lidt tung og køre med. Jeg er ikke så stor en pige så den skal ike være for høj eller for tung.... Og til Oliver for vi snart en teutonia mistral S og så bruger han jo den ellers kan han stå på et bræt til de korte ture..

Anmeld

22. januar 2013

Tullepoder

Her hjemme har vi en emmaljunga barnevogn. Og man kan ikke se eller høre på den, at det er 2. barn der bruge den vi har og er stadig super tilfreds med den
Den bliver brugt rigtig meget, og den store har jeg med om bord på ståbræt

Har en veninde som har brugt søskendesæde på sin barnevogn, og det er den simpelthen gået i stykker i "kassen" af..

Anmeld

22. januar 2013

ekebiv

RikkeThygesen skriver:

De burde ikke skulle smørres allerede en uges tid efter køb synes jeg.. Men selvfølgelig skal det vedligeholdes

Vi har en 6 år gammel Emmaljunga og den er aldrig blevet smurt og siger ikke en lyd :-)

Anmeld

22. januar 2013

ekebiv

tarkoflen skriver:

Vi har bestilt en Odder zipp! Jeg elsker den vogn og vi er så kedelige, at den er helt sort

Jeg tror, at når valget står mellem emaljunga og Odder, så skal det være hvad man er til...jeg kan bedst lide designet på Odder og så kan jeg godt lide, at man kan sætte et søskende sæde på den, det kan man ikke på emaljunga, men den kan selvfølgelig få sådan et bræt på, hvis man er til det

Jeg snakkede med dem i babysam og de sagde, at begge vogne har deres fordele og ulemper, så det er jo mest op til, hvilken vogn man har det bedst med

Du kan overveje at bestille en konsultation i babysam, det gjorde vi, og fik gennemgået de forskellige vogne! Super god service og der er sat masser af tid af til det og hende vi var hos var super sød og rigtig dygtig

Held og lykke med valget af barnevogn! Det er altså lidt stort at få bestilt, synes jeg!

Vi har ikke selv haft brug for det så du må ikke hænge mig op på det men jeg er næsten sikker på at der findes et søskendesæde der passer til Emmaljunga. Problemet opstår når man bruger et sæde der ikke passer til for det hænger så kun på kassen som så bliver skæv.

Anmeld

22. januar 2013

ekebiv

Som du måske har luret så er jeg til Emmaljunga :-) vi har haft den i 6 år og brugt den til 2 børn og den kan snildt bruges til nr 3 også. Der er ingen rust eller skjolder eller pletter og man kan faktisk kun se på dækkene at den er brugt. Den er supernem at slå sammen og vejer absolut ingenting :-)

Anmeld

22. januar 2013

Pernille Bundgaard

Vores emmaljunga klapvogn er meget løs i kalechen, bliver barnevognene også det?? Det kan jeg nemlig godt lide ved odderen at der er knapper for at køre den op og ned. Og odders bremser er geniale!!!

Anmeld

22. januar 2013

Chili

Jeg har en Emmaljunga BSS med uniq stel i farven PP black

Og synes bare den er så lækker, både i design men også at køre med!

Jeg synes simpelthen ikke odderen er særlig pæn! Og jeg vidste bare det skulle være en af dem... Så det blev min dejlige Emmaljunga

God jagt

Anmeld

22. januar 2013

AnthonsMor

ekebiv skriver:

Vi har en 6 år gammel Emmaljunga og den er aldrig blevet smurt og siger ikke en lyd :-)

Det kan godt være, at de par stykker jeg kender der har nogle der larmer har været pisse uheldige

Anmeld

22. januar 2013

ekebiv

RikkeThygesen skriver:

Det kan godt være, at de par stykker jeg kender der har nogle der larmer har været pisse uheldige

Det må de ha været ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.