Pernille Bundgaard skriver:
Hej tøser. Jeg ved godt det er tideligt men vil gerne finde ud af hvilken vogn vi skal have så der kan blive sparet op til det. Jeg står mellem Odder og Emmaljunga. Odder ved jeg er kvalitet men godt nok også dyre!! Og synes farverne er lidt kedelige.... SORRY. Synes også Odder er tung og køre rundt med, men kan sagtens se den er smart. Emmaljunga der imod synes jeg farverne er lidt federe, og kvaliteten er nok heller ikke dårlig. Måske ikke helt som odderen men den er også nået dyre- er den de flere penge værd tror i?? Synes emmaljungaen er skønneste og køre rundt med. Men vil ikke have Brio. Det har vi haft og synes simpelhen at da Oliver han blev lidt større eller man have en kurv til og stå den ene ende når man handlede så vippede den nemt og stod med skrå da den var meget blød. Dette skulle en Odder jo ikke være. Hvad ville i vælge og hvorfor?? Hvilken model og farve??
Vi har købt en odder zip. Med x Dream stel. Sort sileåver..
Jeg syntes det en flot vogn. Enkel og flot..
Øl omvendt fra dig så var det odder jeg syntes kørte bedst ude i butikken. Jeg syntes jeg kunne mærke kvaliteten er bedre end emmaljunga og de andre. Og også samlinger med emmaljunga når de er brugt til et barn fx. Derfor valgte vi odder.
Jeg vil give dig ret i at emmaljunga vinder points på de flotte designs. Det var bare ikke alt afgørende her..
Men netop med odder og emmaljunga tror jeg virkelig at det er smag og behag.
Anmeld