Guldfiskens hule 30+1 - og med en mor som sygeplejerske! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

M (:

christina92 skriver:

Ihh sikke en flot sygeplejeske!!  Du ser så fin ud med dine mavse og Stort tillykke med uddannelsen!

Tusind tak søde, det er bare SÅ surrealistisk at være færdig! Og så bliver jeg mor inden for få måneder - så er man pludselig rigtig voksen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Leyla94

M (: skriver:

Så blev det vist tid til et nyt billede - det er jo hele 14 dage siden sidst, men ugerne er gået med aflevering af bacheloropgave og eksamenslæsning.. I dag har jeg været til eksamen, og kan dermed kalde mig SYGEPLEJERSKE! Wuhuu!  

Udover det går det godt med fisken inde i hulen, og jeg mærker den mange gange dagligt. Vægten siger +8 kg, så det begynder da at komme deropaf.. 

Senere i dag skal jeg til læge, da jeg har symptomer på leverbetinget graviditetskløe, men håber, at en blodprøve kan give mig det svar, at kløen "bare" skyldes stress og vil gå over i løbet af nogle dage..

Hvor er du smuk, flot mave

Anmeld

22. januar 2013

Miss Church

Ja, og blive til mindst 37+! 

Ja, vi skal da ud og vise guldet frem - ej, det kunne da være SÅ hyggeligt, hvis du kom til Randers!

Jeg har jo bil nu  

Så jeg kan jo pakke bilen en dag og tage på tur ud til jer. Det kunne være super hyggeligt! 

Anmeld

22. januar 2013

M (:

Miss Kat skriver:

Haha. Undskyld jeg lige blander mig i dit svar, men måtte lige kommentere det, da det jo er den dér med de små maver igen. Hvor komisk.

Hvor er din mave fin!

for et positivt svar hos lægen.

Og stort tillykke med den nye titel!!  

Det er helt ok - for ja, som vi snakker om, så bliver folk overraskede HVER gang jeg fortæller, hvor langt jeg er.. Min vejleder spurgte også for 10 dage siden, om jeg havde søgt job.. Narj, for skulle jo alligevel snart på barsel - og så kigger hun på mig og siger: "jamen du er da ikke så stor endnu?".. Narj, men fisken er altså færdig til april på trods af en lille mave! 

Tusind tak søde! 

Lægen kunne konstatere at mit blodtryk var for højt (vidste jeg godt det ville være - white coat syndrome du ved), så skal måle i tre dage (igen.. SUK!).. Og derudover fik jeg taget en blodprøve, som jeg kan få svar på på fredag.. Så nu må vi se, hvad den viser.. 

Anmeld

22. januar 2013

M (:

emmagirl skriver:

Hehe, jeg har så ikke lige sammenlignet dig med de andre i uge 31 - men jeg synes din mave er stor og flot rund!  

Tusind tak, det er jeg glad for! Kan jo ikke lade være med at blive i tvivl om, om man "bare" ser lidt tyk ud, når nu alle bliver SÅ overrasket hver gang jeg fortæller, hvor langt jeg er.. 

Anmeld

22. januar 2013

M (:

Rose94 skriver:

Hvor er du smuk, flot mave

Tusind tak! 

Anmeld

22. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Jeg har jo bil nu  

Så jeg kan jo pakke bilen en dag og tage på tur ud til jer. Det kunne være super hyggeligt! 

Uha, så forkælet! 

Ja, det kunne da være SÅ hyggeligt - og vi har jo begge massere af tid nu til kaffe og sladder!

Anmeld

22. januar 2013

mommy1991

Tusind tak, det er jeg glad for! Kan jo ikke lade være med at blive i tvivl om, om man "bare" ser lidt tyk ud, når nu alle bliver SÅ overrasket hver gang jeg fortæller, hvor langt jeg er.. 

Jeg synes altså overhovedet ikke du ser tyk ud :p Hehe! Din mave er jo næsten helt rund, så man kan da umuligt være i tvivl

Anmeld

22. januar 2013

M (:

emmagirl skriver:

Jeg synes altså overhovedet ikke du ser tyk ud :p Hehe! Din mave er jo næsten helt rund, så man kan da umuligt være i tvivl

Haha, men det er folk alligevel.. 

Men tusind tak for komplimenten! 

Anmeld

22. januar 2013

mommy1991

Haha, men det er folk alligevel.. 

Men tusind tak for komplimenten! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.