Har du Danske Bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Moma

FrkDitte skriver:

Jeg har også Danske Bank, og jeg bliver, selvom jeg er en af de "små kunder". Ingen lån og en smule opsparing. 

Jeg tror du har helt ret i at denne abonnementsordning kommer vi til at se indført i andre banker også.. det er bare et spørgsmål om tid.. 

Jeg har aldrig haft problemer med min bank. Altid god service. Nu bruger jeg min bank meget lidt. Har haft et enkelt lån for nogle år siden, men det er væk nu. Jeg ordner alt over netbank.

Hvis jeg skal betale omkring 500 kr. om året for at min bank er sund og stærk.. så gør jeg det gerne. 

Hvis folk skal hæve kontanter, hvorfor gør de det så ikke i butikkerne?? Altså hæve over beløbet.. (medmindre det er store kontantbeløb..)

Banken er en virksomhed, og en virksomhed skal tjene penge for at overleve.. 

Køber du stort ind i en butik, er der som regel rabatter på nogle af de varer du køber stort ind af.. men ingen rabatter hvis du køber 1 vare..  Det synes vi er helt ok.. 

Hvorfor er det ikke ok i banken? Er du storkunde får du rabat.. 

Er du lille kunde må du betale prisen..

Jeg ser intet galt i det.. 

Rigtig dejlig dag derude.. 

D.

Fordi butikkerne ikke er banker. At hæve kontanter er da bl.a. det vi har bankerne til.

Butikkerne skal da ikke have penge liggende, for at vi kan hæve kontanter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Bassemor<3

MorDk skriver:

Ja jeg sys det er noget fis! Men ved ikke om jeg skifter sådan lige foreløbig! Bruger ikke banken synderligt meget!

altså det er jo ikke millioner af kroner der er tale om

Anmeld

22. januar 2013

Peanut

Ja for et års tid siden. Men diverse renter steg hele tiden, så vi valgte at skifte til Frøs hvor vi fik et meget bedre tilbud.

Anmeld

22. januar 2013

FrkDitte

Moma skriver:

Fordi butikkerne ikke er banker. At hæve kontanter er da bl.a. det vi har bankerne til.

Butikkerne skal da ikke have penge liggende, for at vi kan hæve kontanter.

Butikkerne skal da heller ikke have ekstra penge liggende for at folk kan hæve dem.. Selvfølgelig er de ikke banker...

Det er bare et gratis alternativ.. 

D.

Anmeld

22. januar 2013

jydeinden

nej har ikke DB og skal heller aldrig have det.. de fleste banker har udtalt at det ikke er på deres tegnebræt pt at skulle følge trop med DB og jeg tror dem.. dem der siger at DB udelukkende gør det for at overleve, så spørg jeg bare hvorfor det er at selv samme bankkæde er en af danmarks rigeste?

aldrig om jeg ville have DB, har nordea og skulle de gøre samme nummer så må man tage den derfra, men pt bliver jeg hvor jeg er.

Anmeld

22. januar 2013

piadas

Mor til Frederic og Freya skriver:

Er vred...

Vi er så uheldige at være kunde i danske bank og sikke en omgang lort altså...

Vi started i en afd i skærbæk, den blev lukket og flyttet til taulov sammen med vores bank rådgiver. Den flytter så endnu engang til nye lokaler et andet sted i byen - fair nok...

Får så at vide at vores afd bliver nedlagt og flytter ind til midt byen, sammen med vores rådgiver, som efterfølgende går på efterløn. Vi siger stop og beder om at blive flyttet til deres afd i den ende af byen vi nemmest kan komme til. Vi bor ude i en lille landsby og kører meget sjælendt ind til midtby.

Den nye afd i den ende er lige blevet bygget og har kostet adskillige millioner at bygge. Så vi får ny rådgiver og for ændret på økonomien, mens jeg gik hjemme på barsel. Vi har været derinde 1 gang til møde og så har frederic på 4,4 år været derinde med hans ponus.

Jamen den afd lukker de så også ned og flytter resten ind til midtbyen.

Kan vi skifte bank? NEJ, danske bank har lavet klausul på sine kunder - så alle dem der har gæld i danske bank kan ikke flytte bank - før end al gæld er betalt. Vil man skifte bank, må man spørge om de vil låne en penge til at udbetale gælden i danske bank.

Oveni skal vi betale gebyr for at hæve penge mm. Hvad går alle de renter så lige til? et stort sort hul...

Så ikke nok med de trækker gebyr ned over ens hoved - og binder os så vi end ikke kan skifte bank...

Man kan altid skifte bank!! Måske vil det nye pengeinstitut ikke overtage gælden, men så kan man overføre ydelsen til det gamle pengeinstitut fra det nye.

Det er forøvrigt ulovligt at flytte en persons nemkonto uden personens samtykke. Dvs. skifter I pengeinstitut (lønkonto, budget, opsparing, pension osv.), men lader gælden blive i det gamle pengeinstitut, må det gamle pengeinstitut ikke ændre nemkontoen tilbage, fordi de vil være sikre på at få deres penge...

Vh. en der arbejder som kunderådgiver i et pengeinstitut, når jeg ikke er på barsel!

Anmeld

22. januar 2013

Moma

FrkDitte skriver:

Butikkerne skal da heller ikke have ekstra penge liggende for at folk kan hæve dem.. Selvfølgelig er de ikke banker...

Det er bare et gratis alternativ.. 

D.

Så er vi enige 

Anmeld

22. januar 2013

Clisolka

Jeps jeg er DB-kunde har har været det siden jeg blev født for 34 år siden. Min kæreste er også i DB 

Jeg overvejer kraftigt at skifte bank, men jeg vælger at se hvad der sker. Jeg ved seriøst ikke hvilken anden bank jeg skulle vælge 

Vi har ingen kundeservice i vores afd. pga. min kæreste står i RKI, så kassen er lukket i for mig, selvom jeg ikke står i RKI eller har gæld til banken mere... 

Det er sjældent jeg ser min bankrådgiver som jeg får ny af hele tiden - hvis jeg en sjælden gang ringer oplyser de hver gang et nyt navn  Længe leve netbank 

Anmeld

25. januar 2013

Miss-86

KTP86 skriver:

Ja jeg har danske bank og er godt tilfreds. Beløbet er ikke det største og jeg har altid fået god behandling. Altid. Så jeg ser ingen grund til at skifte  

Anmeld

25. januar 2013

MariaKyedDK

booster_88 skriver:

Har haft, skiftede for mange år siden da de var møg ubehøvlede . Ingen kundeservice overhovedet. Så skiftede jeg.

sådan er danske bank hvis du ikke er RIG.... eller tit på at være Rig ihvert fald... er du et almindeligt menneske er de skide ubehøvlede og grimme i deres munde.

jeg har DESVÆRRE Danske bank HADER den bank!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.