MorDk skriver:
Jeg har Danske Bank og jeg overvejer selvfølgelig at skifte bank!
Er vred...
Vi er så uheldige at være kunde i danske bank og sikke en omgang lort altså...
Vi started i en afd i skærbæk, den blev lukket og flyttet til taulov sammen med vores bank rådgiver. Den flytter så endnu engang til nye lokaler et andet sted i byen - fair nok...
Får så at vide at vores afd bliver nedlagt og flytter ind til midt byen, sammen med vores rådgiver, som efterfølgende går på efterløn. Vi siger stop og beder om at blive flyttet til deres afd i den ende af byen vi nemmest kan komme til. Vi bor ude i en lille landsby og kører meget sjælendt ind til midtby.
Den nye afd i den ende er lige blevet bygget og har kostet adskillige millioner at bygge. Så vi får ny rådgiver og for ændret på økonomien, mens jeg gik hjemme på barsel. Vi har været derinde 1 gang til møde og så har frederic på 4,4 år været derinde med hans ponus.
Jamen den afd lukker de så også ned og flytter resten ind til midtbyen.
Kan vi skifte bank? NEJ, danske bank har lavet klausul på sine kunder - så alle dem der har gæld i danske bank kan ikke flytte bank - før end al gæld er betalt. Vil man skifte bank, må man spørge om de vil låne en penge til at udbetale gælden i danske bank.
Oveni skal vi betale gebyr for at hæve penge mm. Hvad går alle de renter så lige til? et stort sort hul...
Så ikke nok med de trækker gebyr ned over ens hoved - og binder os så vi end ikke kan skifte bank...
Anmeld