Har du Danske Bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

MorDk

MariaKyedDK skriver:

sådan er danske bank hvis du ikke er RIG.... eller tit på at være Rig ihvert fald... er du et almindeligt menneske er de skide ubehøvlede og grimme i deres munde.

jeg har DESVÆRRE Danske bank HADER den bank!

De er så latterlige ubehøvlet!! Øv!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

FrkZier

MorDk skriver:

Jeg har Danske Bank og jeg overvejer selvfølgelig at skifte bank!

jeg har danskebank, og har altid været glad og tilfreds..

men overvejer nu at skifte til en anden bank, evt Nordea så kæresten og jeg har samme bank

Anmeld

25. januar 2013

MariaKyedDK

MorDk skriver:

De er så latterlige ubehøvlet!! Øv!!

meget

Anmeld

25. januar 2013

Amanda Stage

NEJ! Det er mange år siden jeg var kunde der og sagde farvel og tobak! De behandlede mig som noget der var løgn! Jeg fik så Jyske bank, og jeg må ærlig talt sige, at de pumper altså også penge ud af deres kunder! Nok er de mere servicemindede, meeeen de gebyrer var vanvittige! Jeg har nu Sparekassen Himmerland og dem er jeg UTROLIG glad for! Det eneste der koster mig, er hvis jeg kommer i minus på min konto og når jeg skal betale regninger inde i banken, (og så selvfølgelig mit boliglån!) Alt andet er gratis og jeg har heller aldrig oplevet sure miner bag disken, jeg føler mig ret heldig! 

Anmeld

25. januar 2013

KTP86

MariaKyedDK skriver:

sådan er danske bank hvis du ikke er RIG.... eller tit på at være Rig ihvert fald... er du et almindeligt menneske er de skide ubehøvlede og grimme i deres munde.

jeg har DESVÆRRE Danske bank HADER den bank!

Det er så ikke korrekt. Jeg er ikke rig og har aldrig været det,men jeg er altid blevet behandlet godt og ingen har talt grimt til mig  

Anmeld

25. januar 2013

MariaKyedDK

KTP86 skriver:

Det er så ikke korrekt. Jeg er ikke rig og har aldrig været det,men jeg er altid blevet behandlet godt og ingen har talt grimt til mig  

Nogle snakker de rigtig pænt til ikke fordi jeg udelukker det, men nu kan det jo os være fordi du er kendt fra Tv'et måske...

men der er meget forskel på folk.. og vi alle sammen oplever livet forskelligt...

men Fedt at du har det godt i danske bank

Anmeld

25. januar 2013

KTP86

MariaKyedDK skriver:

Nogle snakker de rigtig pænt til ikke fordi jeg udelukker det, men nu kan det jo os være fordi du er kendt fra Tv'et måske...

men der er meget forskel på folk.. og vi alle sammen oplever livet forskelligt...

men Fedt at du har det godt i danske bank

Så må jeg skuffe dig Det handler om penge,og selvom jeg ikke er rig,så har jeg aldrig oplevet noget af det jeg har læst rundt omkring  Nu kender jeg en del mennesker som ikke er rige,og de har også altid fået god behandling  

Anmeld

26. januar 2013

MariaKyedDK

KTP86 skriver:

Så må jeg skuffe dig Det handler om penge,og selvom jeg ikke er rig,så har jeg aldrig oplevet noget af det jeg har læst rundt omkring  Nu kender jeg en del mennesker som ikke er rige,og de har også altid fået god behandling  

Det er jeg enormt glad for at høre

Havde virkelig indtrykket af at de var sådan mod alle med under en million i lommen. så det er da dejligt at de godt kan være søde jeg er bare en af de mange uheldige, og have en dum afdeling i en forkert by

Anmeld

26. januar 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg har lukket begge mine kontoer,jeg ville ikke betale 500kr i gebyr,for at få lov til at bruge min netbank,nogle gange om året. 

Så nu er alle mine bankforretninger i Nordea. 

Anmeld

26. januar 2013

morethanperfect

Mor_til_2_unger skriver:

Jeg har lukket begge mine kontoer,jeg ville ikke betale 500kr i gebyr,for at få lov til at bruge min netbank,nogle gange om året. 

Så nu er alle mine bankforretninger i Nordea. 

Vi har også lige skiftet til Nordea ..

Damen i telefonen grinede af os , og sagde hun oplevede i gennemsnit 15 kunder hver dag der skiftede fra danske bank til Nordea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.