VIPpigen skriver:
Vi har DB herhjemme, og har aldrig oplevet dårlig service. Da vi skulle købe hus, snakkede vi med flere banker, men ingen kunne give et tilbud, eller en Kundeservice som DB. Så valget faldt derpå... Fordi vi har huset ligger vi i den gode ende, da vores gæld tæller med som formue, så vi skal ikke betale.
vi har så selvom vi bor i Sønderjylland, valgt at beholde vores bankrådgiver i Vejle. Men har vi skulle ordne noget, så snakker vi i telefon, eller på mail. så vi flytter ikke bare fordi de laver en masse.
og så tror jeg det er et spørgsmål om tid før de andre banker følger med, og som aviserne skriver, så er det faktisk et plus at "de svage" kunder flygter, DB tjener på det. At det så ikke er iorden de gør det er noget andet. Jeg syntes det er fis, men vi bliver ikke ramt, så vi bliver.....
Jeg har også Danske Bank, og jeg bliver, selvom jeg er en af de "små kunder". Ingen lån og en smule opsparing.
Jeg tror du har helt ret i at denne abonnementsordning kommer vi til at se indført i andre banker også.. det er bare et spørgsmål om tid..
Jeg har aldrig haft problemer med min bank. Altid god service. Nu bruger jeg min bank meget lidt. Har haft et enkelt lån for nogle år siden, men det er væk nu. Jeg ordner alt over netbank.
Hvis jeg skal betale omkring 500 kr. om året for at min bank er sund og stærk.. så gør jeg det gerne.
Hvis folk skal hæve kontanter, hvorfor gør de det så ikke i butikkerne?? Altså hæve over beløbet.. (medmindre det er store kontantbeløb..)
Banken er en virksomhed, og en virksomhed skal tjene penge for at overleve..
Køber du stort ind i en butik, er der som regel rabatter på nogle af de varer du køber stort ind af.. men ingen rabatter hvis du køber 1 vare.. Det synes vi er helt ok..
Hvorfor er det ikke ok i banken? Er du storkunde får du rabat..
Er du lille kunde må du betale prisen..
Jeg ser intet galt i det..
Rigtig dejlig dag derude.. 
D.