Har du Danske Bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

Bebsen

Ja, og jeg BRÆKKER mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
FrkDitte skriver:

Jeg har også Danske Bank, og jeg bliver, selvom jeg er en af de "små kunder". Ingen lån og en smule opsparing. 

Jeg tror du har helt ret i at denne abonnementsordning kommer vi til at se indført i andre banker også.. det er bare et spørgsmål om tid.. 

Jeg har aldrig haft problemer med min bank. Altid god service. Nu bruger jeg min bank meget lidt. Har haft et enkelt lån for nogle år siden, men det er væk nu. Jeg ordner alt over netbank.

Hvis jeg skal betale omkring 500 kr. om året for at min bank er sund og stærk.. så gør jeg det gerne. 

Hvis folk skal hæve kontanter, hvorfor gør de det så ikke i butikkerne?? Altså hæve over beløbet.. (medmindre det er store kontantbeløb..)

Banken er en virksomhed, og en virksomhed skal tjene penge for at overleve.. 

Køber du stort ind i en butik, er der som regel rabatter på nogle af de varer du køber stort ind af.. men ingen rabatter hvis du køber 1 vare..  Det synes vi er helt ok.. 

Hvorfor er det ikke ok i banken? Er du storkunde får du rabat.. 

Er du lille kunde må du betale prisen..

Jeg ser intet galt i det.. 

Rigtig dejlig dag derude.. 

D.

- er så enig med dig..
Har også danske bank

Anmeld

22. januar 2013

IG

Vi har danske bank her hjemme, og også i firmaet... det kan ikke anbefales!!!

Anmeld

22. januar 2013

Kief31

Vi har også Danske Bank, og har ingen problemer.. Man behøver ikke være rig for at være en af de kunder der ikke skal betale.. Man skal jo bare have "forretning" for 750000 kr og det kommer vi da nemt op på med realkreditlån osv

Anmeld

22. januar 2013

SaNiNa

Vi har danske bank...
Og vi er bestemt ikke tilfredsemed de nye tiltag.

I sidste uge skulle vi i banken og sætte en ordenlig slat penge ind vi får så afvide at vores afdeling kun er en rådgivningscenter nu ja tak det kunne i da godt have skrevet ud, vi hvade da godt høre der var flere der skulle lukke, men vi hvade intet hør så nu skal vi ind midt i Odense for at kunne sætte penge ind og det er stort set ikke til at parkere derinde.

Nu skal vi lige have vores ferie overstået og så flytter vi også bank... De er dyre nok i forvejen

Anmeld

22. januar 2013

morethanperfect

Årh ja desværre !!

Vi skifter også . 

Anmeld

22. januar 2013

KTP86

Ja jeg har danske bank og er godt tilfreds. Beløbet er ikke det største og jeg har altid fået god behandling. Altid. Så jeg ser ingen grund til at skifte  

Anmeld

22. januar 2013

Noneother

Jeg har Danske Bank, og har haft det siden jeg blev 18. -Jeg bliver ikke berørt af de nye gebyrer, men jeg skifter alligevel bank så snart jeg har fået nedbragt min gæld lidt. -Jeg bryder mig ikke om måden de kører forretning på, og de skal ikke have lov at tjene penge på mig når jeg er færdiguddannet. Bum!

Jeg har planer om at skifte til Sydbank, da jeg ved at de har en rigtig god afdeling i nærheden af mig.

Anmeld

22. januar 2013

bøllen

Vi har haft danske bank i mange år. Og da jeg var selvstændige var vi yderst tilfreds. Men efter jeg solgte min grillbar er det gået stødt ned af bakke. Og er efterhånden ikke særlig tilfreds så vil MEGET gerne flytte bank. Og vi har lige snakket om det igen. Der er ingen hjælp og hente i dB mere. 

Anmeld

22. januar 2013

Moma

MorDk skriver:

Jeg har Danske Bank og jeg overvejer selvfølgelig at skifte bank!

Jeg har Danske Bank - men overvejer meget kraftigt at skifte bank.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.