Har du Danske Bank?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2013

FrkDitte

Rose94 skriver:

Ok, ja jeg tænker jo slet ikke over det fordi hun virkede kold haha. Nå men så lad mig hellere lige gøre det. Hvad hvis jeg har penge på kontoen? hvad sker der med pengene

Du har vel en anden konto de kan overføres til? (Sikkert mod gebyr )

Er helt sikker på de har en løsning.. 

Håber det løser sig 

D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2013

FrkDitte

Rose94 skriver:

Nååå fik talt med dem igen...Jeg var i minus 3 kr altså... bare pga 3 kroner vil de ikke lukke den ned, jeg må tage i banken her i Norge og sætte 3 kr ind på min konto underlidt!!

hehe.. det var ikke meget.. men nok 

På den anden side kan de jo heller ikke bare give dig 3 kr.  (Ja selvom det er ingen penge...)

Godt du fandt ud af det..

D.

Anmeld

22. januar 2013

FruK

Jeg har haft Danske Bank i mange år. Da min mand og jeg flyttede samnen og købte hus sammen for 1 1/2 år siden, skiftede han til Danske Bank.

Vi har dog valgt at skifte til en anden bank sidste år, da Danske Bank blev ved at sætte renterne på vores lån op, og vi kunne få bedre vilkår et andet sted.

Anmeld

22. januar 2013

Bassemor<3

MorDk skriver:

Jeg har Danske Bank og jeg overvejer selvfølgelig at skifte bank!

er det pga. den der abbonementsordning i er sure ???

Jeg har ikke Danske bank og har aldrig haft det, så har ingen mening om den.

Anmeld

22. januar 2013

Bassemor<3

Mor til Frederic og Freya skriver:

Er vred...

Vi er så uheldige at være kunde i danske bank og sikke en omgang lort altså...

Vi started i en afd i skærbæk, den blev lukket og flyttet til taulov sammen med vores bank rådgiver. Den flytter så endnu engang til nye lokaler et andet sted i byen - fair nok...

Får så at vide at vores afd bliver nedlagt og flytter ind til midt byen, sammen med vores rådgiver, som efterfølgende går på efterløn. Vi siger stop og beder om at blive flyttet til deres afd i den ende af byen vi nemmest kan komme til. Vi bor ude i en lille landsby og kører meget sjælendt ind til midtby.

Den nye afd i den ende er lige blevet bygget og har kostet adskillige millioner at bygge. Så vi får ny rådgiver og for ændret på økonomien, mens jeg gik hjemme på barsel. Vi har været derinde 1 gang til møde og så har frederic på 4,4 år været derinde med hans ponus.

Jamen den afd lukker de så også ned og flytter resten ind til midtbyen.

Kan vi skifte bank? NEJ, danske bank har lavet klausul på sine kunder - så alle dem der har gæld i danske bank kan ikke flytte bank - før end al gæld er betalt. Vil man skifte bank, må man spørge om de vil låne en penge til at udbetale gælden i danske bank.

Oveni skal vi betale gebyr for at hæve penge mm. Hvad går alle de renter så lige til? et stort sort hul...

Så ikke nok med de trækker gebyr ned over ens hoved - og binder os så vi end ikke kan skifte bank...

synes nu ikke det er mærkeligt at gælden skal flyttes med, og selvfølgelig skal man få den nye bank til at betale gælden ud i danske bank. Det er da logik ? hvordan skulle man eller gøre det ? flytte sine bankforretninger til en ny og betale gæld til danske bank ??

Anmeld

22. januar 2013

MorDk

Bassemor<3 skriver:

er det pga. den der abbonementsordning i er sure ???

Jeg har ikke Danske bank og har aldrig haft det, så har ingen mening om den.

Ja jeg sys det er noget fis! Men ved ikke om jeg skifter sådan lige foreløbig! Bruger ikke banken synderligt meget!

Anmeld

22. januar 2013

Nemesis

indtil for 3 år siden havde jeg været trofast kunde i DB igennem 33 år. MEN hold da fast hvor de til sidst irriterede mig. ringede konstant om at flytte penge rundt imellem mine konti - det kan jeg faktisk godt selv styre.

Men jeg var jo også en "dårlig" kunde..kun opsparing ingen gæld!

Så flyttede til AL bank..og vi har så afdeling i hunderup på fyn og vi bor i nordsjælland. Jeg har faktisk aldrig mødt min bankrådgiver :-D

Men mandens familie er fra bankverdenen og har personligt forhold til netop DEN bank og vi har filiallederen som vores bankrådgiver.

Er rigtig glad for mit skift og det fungerer bare. Skriver eller ringer og får ændret det der skal ændres uden problemer..selv på ferie hvor mit kort blev kopieret og misbrugt var der ingen problemer.

Har dog stadig en konto i DB og den bliver lukket indenfor den næste måned.

aldrig mere DB.

Anmeld

22. januar 2013

hesøth

FrkDitte skriver:

Jeg har også Danske Bank, og jeg bliver, selvom jeg er en af de "små kunder". Ingen lån og en smule opsparing. 

Jeg tror du har helt ret i at denne abonnementsordning kommer vi til at se indført i andre banker også.. det er bare et spørgsmål om tid.. 

Jeg har aldrig haft problemer med min bank. Altid god service. Nu bruger jeg min bank meget lidt. Har haft et enkelt lån for nogle år siden, men det er væk nu. Jeg ordner alt over netbank.

Hvis jeg skal betale omkring 500 kr. om året for at min bank er sund og stærk.. så gør jeg det gerne. 

Hvis folk skal hæve kontanter, hvorfor gør de det så ikke i butikkerne?? Altså hæve over beløbet.. (medmindre det er store kontantbeløb..)

Banken er en virksomhed, og en virksomhed skal tjene penge for at overleve.. 

Køber du stort ind i en butik, er der som regel rabatter på nogle af de varer du køber stort ind af.. men ingen rabatter hvis du køber 1 vare..  Det synes vi er helt ok.. 

Hvorfor er det ikke ok i banken? Er du storkunde får du rabat.. 

Er du lille kunde må du betale prisen..

Jeg ser intet galt i det.. 

Rigtig dejlig dag derude.. 

D.

Jeg er enig. Vi bliver også i Danske Bank.

Anmeld

22. januar 2013

Papillon

Jeg har danske bank og vil helst ikke skifte, da jeg som udgangspunkt er tilfreds med den service, jeg har fået. Har ingen lån, kun lidt opsparing og bruger netbank til alt, så de vil vel gerne af med mig - eller hvad?

Hvad kommer ændringerne til at betyde for en kunde som mig? Har det nogen betydning, at jeg er studerende?

Anmeld

22. januar 2013

LilleMie

Jeg har altid haft Danske Bank og har kun fået god service! Jeg har altid haft den samme rådgiver (dog ifm. vores hushandel i sommers har der været flere nye ind over, men stadig en super service). Vi bliver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.