Kom så igang!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

jamen det kan han da ikke se du har jo sikker både bukser og tusser på hihihi så der er helt mørkt det er først når der er lys

Hehe...

Jaaa men alligevel, der er der sikkert mere lys igennem mine bukser end inde i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Mariajny

Muhmi skriver:

DET skal jeg nok

Ligeså snart jeg er færdig med det, så sender jeg det i din retning

De begynder at gøre mere ondt, men ikke nok endnu.... Men nu kommer de med ca. 3-6 minutters mellemrum

uha det er såååååå spændende, men sidder dog her og bliver en lille bitte smule jaloux

Anmeld

21. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Hehe...

Jaaa men alligevel, der er der sikkert mere lys igennem mine bukser end inde i maven

nej det er jo det, ej de plejer nu nok når de engang vil ud nok skal finde vejen ud

Anmeld

21. januar 2013

Muhmi

Mariajny skriver:

uha det er såååååå spændende, men sidder dog her og bliver en lille bitte smule jaloux

Det kan jeg godt forstå, men hey, hvis det kan trøste dig, så sker der sikkert ingenting, jeg er bare oppe og køre over en masse plukkeveer der sikkert ikke bliver til noget

Anmeld

21. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

nej det er jo det, ej de plejer nu nok når de engang vil ud nok skal finde vejen ud

Præcis og det kunne faktisk være lidt fedt hvis det blev i aften d. 21 Januar synes jeg lyder som en rigtig god dato....

Anmeld

21. januar 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

Det tror jeg bestemt det gør... Hehe... Var i hvert fald meget større da jeg ventede Silas... Det er en lille petite mavse jeg render rundt med lige nu

Hehe... Ja, men først om 3-5 år... Jeg vil liiige nå at være mig selv igen i et års tid før vi begynder at snakke én mere, men ja, vi vil gerne have en familie på 3-4 børn

Hihi der kan du bare se

Okay Åhh hvor hyggeligt med så stor en familie. Jeg er spændt på om vi får flere end dem her. Vi har altid været enige om at vi skulle have to. Jeg synes bare det er lidt snyd, når de kommer på samme tid  Så måske jeg godt kunne tænke mig en mere på et tidspunkt. Hvis jeg kan overtale Daniel 

Anmeld

21. januar 2013

Mariajny

Muhmi skriver:

Det kan jeg godt forstå, men hey, hvis det kan trøste dig, så sker der sikkert ingenting, jeg er bare oppe og køre over en masse plukkeveer der sikkert ikke bliver til noget

JOOOOOO selvfølgelig bliver det til noget... du er nød til at tro på det..

Anmeld

21. januar 2013

banana3

Neeeeeej hvor spændene - jeg krydser for der snart kommer en lille bølle ud

Anmeld

21. januar 2013

banana3

Neeeeeej hvor spændene - jeg krydser for der snart kommer en lille bølle ud

Anmeld

21. januar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

Hihi der kan du bare se

Okay Åhh hvor hyggeligt med så stor en familie. Jeg er spændt på om vi får flere end dem her. Vi har altid været enige om at vi skulle have to. Jeg synes bare det er lidt snyd, når de kommer på samme tid  Så måske jeg godt kunne tænke mig en mere på et tidspunkt. Hvis jeg kan overtale Daniel 

Hihihi... Nu må vi også prøve at se om jeg overhovedet orker at have flere efter lillemanden her... Meeeen jeg vil nu gerne prøve at få en pige også, men det er jo ingen garanti for at jeg kan finde ud af at lave sådan én jo heheh

Min veninde fik tvillinger tre mdr. efter jeg fødte og hun har faktisk aldrig villet have børn, men hun kunne måske godt overtales til en 3. om et par... Og det er så vildt at det ændrer folk så meget når de først får dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.