Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby2påvej skriver: Hepper på mig selv først haha
Hepper på mig selv først haha
Du får det til at gå i stå...
Ej... Hehe... Der er stadig plukkeveer... Men det går som jeg sagde vist i sig selv igen... ÆV!!
M (: skriver: Fortsat fremgang?
Fortsat fremgang?
Desværre... Stadig lidt plukkeveer... Men det går vist ligeså stille i sig selv, de bliver i hvert fald ikke hyppigere eller stærkere
Taco78 skriver: Uhhhh, hvor spændende - håber de går over i rigtige veer Fødte du også før termin første gang?? Hvordan går det nu? Jeg har jo termin to dage efter dig, men jeg ved, hvor længe jeg skal vente endnu
Uhhhh, hvor spændende - håber de går over i rigtige veer Fødte du også før termin første gang?? Hvordan går det nu?
Jeg har jo termin to dage efter dig, men jeg ved, hvor længe jeg skal vente endnu
Jeg fødte 39+6 sidste gang...
Men der sker vist heller ingenting i dag Det går vist bare i sig selv nu...
malliebooh skriver: Uh hvor spændende! Sender masser af ve-støv i din retning (hvor det så end er )
Uh hvor spændende!
Sender masser af ve-støv i din retning (hvor det så end er )
Taaaaaaaaak.... Skal vist bruge rigtig meget, for der sker ingenting, andet end de plukkeveer og de bliver ikke stærkere eller hyppigere
Kay skriver: er det for sent at odse på fødselsdagen? for ellers ligger jeg et ind der hedder d. 22... sådan ik for langt over midnat... hvordan går det??
er det for sent at odse på fødselsdagen? for ellers ligger jeg et ind der hedder d. 22... sådan ik for langt over midnat... hvordan går det??
Haha... Tror ikke du skal satse på d. 22 desværre... Der sker ikke så meget lige nu Men det ville nu være dejligt hvis jeg bare vågnede med superveer i nat
StineW79 skriver: Så spændene!! Og hvis der stadig er gang i noget, håber jeg du får en rigtig god fødsel!! Også gik det jo lige op for mig, at du jo har ændret profil billede!! Vh stine
Så spændene!! Og hvis der stadig er gang i noget, håber jeg du får en rigtig god fødsel!!
Også gik det jo lige op for mig, at du jo har ændret profil billede!! Vh stine
Ingen gang i noget... Eller jo, men det er uændret
Ellers TAK
Muhmi skriver: Taaaaaaaaak.... Skal vist bruge rigtig meget, for der sker ingenting, andet end de plukkeveer og de bliver ikke stærkere eller hyppigere
Øv øv
Sender lige lidt ekstra .. Just in case
malliebooh skriver: Øv øv Sender lige lidt ekstra .. Just in case
Hihihi.... TUSIND tak.... Kan bruge ALT det støv der kan undværres af folk hehe... Men ja... Det er ikke engang fordi jeg er utålmodig, for jeg synes jeg har det skønt her sidst i graviditeten, men jeg synes nu de gav lidt god spark i tidligere... Det gør de bare ikke rigtig mere Iiih... Og ja, så bliver man jo naturligvis utålmodig fordi man tror, nu det nu... og så får man bare lang næse heheh
Muhmi skriver: Haha... Tror ikke du skal satse på d. 22 desværre... Der sker ikke så meget lige nu Men det ville nu være dejligt hvis jeg bare vågnede med superveer i nat
så er det det jeg satser på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128