Kom så igang!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

Vestøv til dig!! 

Håber snart han kigger ud til verden 

Taaak, ja det håber jeg også For hvis jeg skal have så mange plukkeveer og skal gå til termin, så bliver jeg da sindsyg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Miss Church

Muhmi skriver:

Taaak, ja det håber jeg også For hvis jeg skal have så mange plukkeveer og skal gå til termin, så bliver jeg da sindsyg

Og det kan vi ikke have! 

Jeg er også begyndt at have rigtig mange plukkeveer. Synes de er begyndt at blive mere ubehagelige. Lidt som om mine mave muskler er ved at være trætte 

Anmeld

21. januar 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

SLET ikke nok 

Står ellers og danser rundt som én eller anden supersmølf, leger lidt ekstra "vildt" med Silas og tøver ikke med at være den der selv skal hente tingene, istedet for at bede manden om det heheh

Meeeen... Altså, de kommer med ca. 5-7 minutters mellemrum, de skal bare lige gøre ondt i ryggen før jeg tør tro på noget

Sender en masse vestøv til dig  

Anmeld

21. januar 2013

LBK

Muhmi skriver:

Sidder her med tonsvis af plukkeveer!!! 

De kommer jævnligt, sådan med 5-7 minutters mellemrum og niver godt til... De er dog IKKE stærke nok... Og jeg skal LIGE bruge det sidste før jeg tør tro på noget, men NØJ hvor vil jeg bare gerne have at de går virkelig igang snart, de veer dér... 

KOM SÅ IGANG VEER!!!!  Jeg vil nu gerne snart møde min lille dreng

Sender masser af ve-støv..

Jeg er selv i uge 37 og er allerede MEGET utålmodig.. Oplever kun meget få plukveer om dagen..

Anmeld

21. januar 2013

M (:

Muhmi skriver:

SLET ikke nok 

Står ellers og danser rundt som én eller anden supersmølf, leger lidt ekstra "vildt" med Silas og tøver ikke med at være den der selv skal hente tingene, istedet for at bede manden om det heheh

Meeeen... Altså, de kommer med ca. 5-7 minutters mellemrum, de skal bare lige gøre ondt i ryggen før jeg tør tro på noget

Uha, håber, håber.. Hvordan er de i forhold til sidst? 

Anmeld

21. januar 2013

Mariajny

Muhmi skriver:

De kommer jævnligt, sådan med 5-7 minutters mellemrum og niver godt til... De er dog IKKE stærke nok... Og jeg skal LIGE bruge det sidste før jeg tør tro på noget, men NØJ hvor vil jeg bare gerne have at de går virkelig igang snart, de veer dér... 

Sender dig en masse VE-støv og Hepper på dig

Anmeld

21. januar 2013

lilledittemor

Muhmi skriver:

SENDER AL DET VE-STØV JEG KAN!!!!

Jeg vil GLÆDE mig til at læse FB og se billeder

Anmeld

21. januar 2013

Muhmi

Miss Church skriver:

Og det kan vi ikke have! 

Jeg er også begyndt at have rigtig mange plukkeveer. Synes de er begyndt at blive mere ubehagelige. Lidt som om mine mave muskler er ved at være trætte 

Hehe, det er da intet under at dine muskler er ved at være trætte med den store fine dejlige mavse du render rundt med

Anmeld

21. januar 2013

Muhmi

AnnL skriver:

Sender en masse vestøv til dig  

Tusind tak, så må vi bare håbe at det virker  

Anmeld

21. januar 2013

Muhmi

LBK skriver:

Sender masser af ve-støv..

Jeg er selv i uge 37 og er allerede MEGET utålmodig.. Oplever kun meget få plukveer om dagen..

Hehe, det er egentlig ikke fordi jeg er så utålmodig, for jeg har det super godt med min lille mavse, har det rigtig godt i forhold til sidste gang... Meeen, når nu man mærker optræk til noget, så vil man gerne have at det IKKE går i sig selv igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.