Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Ejmen det er jo bare SUPER irriterende altså! Kom så ud bebser når vi siger det nå!
Ejmen det er jo bare SUPER irriterende altså! Kom så ud bebser når vi siger det nå!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Du får det til at gå i stå... Ej... Hehe... Der er stadig plukkeveer... Men det går som jeg sagde vist i sig selv igen... ÆV!!
Du får det til at gå i stå...
Ej... Hehe... Der er stadig plukkeveer... Men det går som jeg sagde vist i sig selv igen... ÆV!!
Baby2påvej skriver: Han kender sin plads, damerne først haha. Overvejer hindeløsning ved Jm idag
Han kender sin plads, damerne først haha. Overvejer hindeløsning ved Jm idag
Hehe.. Jamen så håber jeg da at alting kommer til at gå sejlende
Øøøøv
banana3 skriver: Skulle lige lure om baby er på vej ? Er der mon sket mere i nat ?
Skulle lige lure om baby er på vej ? Er der mon sket mere i nat ?
Desværre ikke.. Havde nogle GODE plukkeveer i nat, men slet ikke noget at prale af og nu her er der INGENTING Vrææææl altså hvor det snyder!!
Muhmi skriver: Sidder her med tonsvis af plukkeveer!!! De kommer jævnligt, sådan med 5-7 minutters mellemrum og niver godt til... De er dog IKKE stærke nok... Og jeg skal LIGE bruge det sidste før jeg tør tro på noget, men NØJ hvor vil jeg bare gerne have at de går virkelig igang snart, de veer dér... KOM SÅ IGANG VEER!!!! Jeg vil nu gerne snart møde min lille dreng
Sidder her med tonsvis af plukkeveer!!!
De kommer jævnligt, sådan med 5-7 minutters mellemrum og niver godt til... De er dog IKKE stærke nok... Og jeg skal LIGE bruge det sidste før jeg tør tro på noget, men NØJ hvor vil jeg bare gerne have at de går virkelig igang snart, de veer dér...
KOM SÅ IGANG VEER!!!! Jeg vil nu gerne snart møde min lille dreng
nej nej, jeg lever vist lidt for meget i min baby bobble lige nu... for havde slet ikke set denne her tråd!
hvor er det bare spændende om der snart sker noget!!!
meeeen, hehe nu er det jo ikke for at skuffe dig.. men kan du huske hvordan jeg gik rundt og blev snydt af trælse plukveer og andre tegn i næsten 3 uger (!!!!! ) før vores lille bebsi ville ud til os???
håber dog MEGET for dig at din krop ikke snyder dig lige så meget, og snart lader jer møde jeres dejlige lillebror
VNB skriver: nej nej, jeg lever vist lidt for meget i min baby bobble lige nu... for havde slet ikke set denne her tråd! hvor er det bare spændende om der snart sker noget!!! meeeen, hehe nu er det jo ikke for at skuffe dig.. men kan du huske hvordan jeg gik rundt og blev snydt af trælse plukveer og andre tegn i næsten 3 uger (!!!!! ) før vores lille bebsi ville ud til os??? håber dog MEGET for dig at din krop ikke snyder dig lige så meget, og snart lader jer møde jeres dejlige lillebror
Haha det skal du ikke tænke på smukke! Det er jo helt og aldeles forståeligt
Jamen altså, her sker jo ikke så meget!!
Maven er sunket (nærmest flad) har masser af plukkeveer, den første fosterhinde gik i sidste uge og jeg kan mærke han borer sig riiigtig godt ned i bækkenet... Men udover det... Ja så sker der ikke en dytfis Han er vist en stædig lille én
Det værste var at jeg ikke engang var utålmodig FØR jeg fik plukkeveer, men efter jeg er begyndt at få dem går jeg hele tiden "Er det nu, det er nu?" "Uha, bliver den der plukkevé god?" osv osv... Iiiih... Total snydeunger vi har/får os
Hvor er det spændende om der snart sker noget!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128