Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: D. 7'ende Februar
D. 7'ende Februar
Så håber jeg han kommer der , eller før
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: TUSIND tak skal du have søde, det vil jeg også virkelig gerne have, alt det jeg kan få af lige nu Uuuh og jeg glæder mig SÅ meget til at vise vores lille ekstra prins frem
TUSIND tak skal du have søde, det vil jeg også virkelig gerne have, alt det jeg kan få af lige nu
Uuuh og jeg glæder mig SÅ meget til at vise vores lille ekstra prins frem
Lahn11 skriver: Så håber jeg han kommer der , eller før
Jeg håber han kommer i dag eller i morgen heheheh
Ditte_Marie skriver: Det kan jeg godt forstå Det må være dobbelt så fantastisk at have to, som at have én
Det kan jeg godt forstå Det må være dobbelt så fantastisk at have to, som at have én
Jaaaah det tænker jeg også at det er hihihihii
Muhmi skriver: TOTALT hihihihihi
TOTALT hihihihihi
Fortsat fremgang?
Muhmi skriver: Sidder her med tonsvis af plukkeveer!!! De kommer jævnligt, sådan med 5-7 minutters mellemrum og niver godt til... De er dog IKKE stærke nok... Og jeg skal LIGE bruge det sidste før jeg tør tro på noget, men NØJ hvor vil jeg bare gerne have at de går virkelig igang snart, de veer dér... KOM SÅ IGANG VEER!!!! Jeg vil nu gerne snart møde min lille dreng
Sidder her med tonsvis af plukkeveer!!!
De kommer jævnligt, sådan med 5-7 minutters mellemrum og niver godt til... De er dog IKKE stærke nok... Og jeg skal LIGE bruge det sidste før jeg tør tro på noget, men NØJ hvor vil jeg bare gerne have at de går virkelig igang snart, de veer dér...
KOM SÅ IGANG VEER!!!! Jeg vil nu gerne snart møde min lille dreng
Uhhhh, hvor spændende - håber de går over i rigtige veer Fødte du også før termin første gang?? Hvordan går det nu?
Jeg har jo termin to dage efter dig, men jeg ved, hvor længe jeg skal vente endnu
/ Taco78
Uh hvor spændende!
Sender masser af ve-støv i din retning (hvor det så end er )
Så spændene!! Og hvis der stadig er gang i noget, håber jeg du får en rigtig god fødsel!!
Også gik det jo lige op for mig, at du jo har ændret profil billede!! Vh stine
er det for sent at odse på fødselsdagen? for ellers ligger jeg et ind der hedder d. 22... sådan ik for langt over midnat... hvordan går det??
Muhmi skriver: Næhnæhnæhnæhhnææææh Heheh.... Men man ved jo aldrig
Næhnæhnæhnæhhnææææh Heheh.... Men man ved jo aldrig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128