Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Hehe, det er da intet under at dine muskler er ved at være trætte med den store fine dejlige mavse du render rundt med
Hehe, det er da intet under at dine muskler er ved at være trætte med den store fine dejlige mavse du render rundt med
Hehe det kan der være noget om Stor det er den hvert fald efterhånden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Uha, håber, håber.. Hvordan er de i forhold til sidst?
Uha, håber, håber.. Hvordan er de i forhold til sidst?
Taaak
Jamen de niver godt og varer god tid og kunne godt forestille mig de blev til mere, for de er blevet stærkere og mere hyppige her inden for de sidste par timer... Har haft murren hele dagen, som så gik over i plukkeveer for et par timer siden og det er derfor jeg virkelig håber
Mariajny skriver: Sender dig en masse VE-støv og Hepper på dig
Sender dig en masse VE-støv og Hepper på dig
TUSIND tak, skal bruge det!!
Ditte_Marie skriver: SENDER AL DET VE-STØV JEG KAN!!!! Jeg vil GLÆDE mig til at læse FB og se billeder
SENDER AL DET VE-STØV JEG KAN!!!! Jeg vil GLÆDE mig til at læse FB og se billeder
TUSIND tak skal du have søde, det vil jeg også virkelig gerne have, alt det jeg kan få af lige nu
Uuuh og jeg glæder mig SÅ meget til at vise vores lille ekstra prins frem
Miss Church skriver: Hehe det kan der være noget om Stor det er den hvert fald efterhånden
Og ikke mindst smuk!! Ville ønske min så sådan ud..... *suk* men jeg er jo bare én af dem der ikke bliver så stor i mine graviditeter Det hjælper nok når jeg får tabt alle de dumme kiloer inden vi skal til at lave den 3.
Muhmi skriver: Taaak Jamen de niver godt og varer god tid og kunne godt forestille mig de blev til mere, for de er blevet stærkere og mere hyppige her inden for de sidste par timer... Har haft murren hele dagen, som så gik over i plukkeveer for et par timer siden og det er derfor jeg virkelig håber
Uha, hvor er det spændende!
B&J skriver: jaaa det kunne være spænde
jaaa det kunne være spænde
Jaaaaaaaaaah!!! HEPPE HEPPE lillebror, vejen ud er meget nem du skal bare selv finde den
M (: skriver: Uha, hvor er det spændende!
TOTALT hihihihihi
Muhmi skriver: Og ikke mindst smuk!! Ville ønske min så sådan ud..... *suk* men jeg er jo bare én af dem der ikke bliver så stor i mine graviditeter Det hjælper nok når jeg får tabt alle de dumme kiloer inden vi skal til at lave den 3.
Tak skal du have
Det er lidt sjovt at der er så meget forskel på hvor stor man bliver. Altså nu ved jeg godt at det er fordi der er to Men også i andre tilfælde. Men det kommer jo også meget an på hvordan babyen ligger.
Uhh Har i bestemt at i vil have 3? Eller flere?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128