Er det bare mig eller har han ret? (LANG)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Tusind tak, hvor det sødt af dig.
Jeg leder efter den liste i babysam katalogen. Men kan ikke finde den frem, det kunne jo godt være at jeg ville gå efter den, eller skære nogen ting ned.
Den der høj stol er en hvor de ligger i, ikke sidder...Men den kan også stå op. Den har 2 funktioner.  Men ja.

Vi var super glade for vores newborn indsats til tripp trapp stolen da ida var lille.. Så kan hun være med ved bordet hvis hun er vågen! Ellers kan i nemt komme til at spise på skift, og det er ik så hyggeligt i længden Den er ikke super nødvendig, men jeg synes den var rar at have

btw. alt alt ALT for overdrevet med alt det listeværk.. Vi gik oz efter listen i babysamkataloget og har ik manglet noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Miss Church

Team Putte skriver:

Vi var super glade for vores newborn indsats til tripp trapp stolen da ida var lille.. Så kan hun være med ved bordet hvis hun er vågen! Ellers kan i nemt komme til at spise på skift, og det er ik så hyggeligt i længden Den er ikke super nødvendig, men jeg synes den var rar at have

btw. alt alt ALT for overdrevet med alt det listeværk.. Vi gik oz efter listen i babysamkataloget og har ik manglet noget

Ej jeg er glad for at læse, at i var glade for newborn indsatsen! Vi har nemlig fået stole og indsats. Men har været så spændt på om man ville få brugt indsatsen. Det lyder det da til

Anmeld

21. januar 2013

Team Putte

Miss Church skriver:

Ej jeg er glad for at læse, at i var glade for newborn indsatsen! Vi har nemlig fået stole og indsats. Men har været så spændt på om man ville få brugt indsatsen. Det lyder det da til

Det eneste vi var kede af var at vi ik købte den før ida var 3½ mdr gammel Hun havde mange problemer med nakke og skulder da hun var mindre og vi var meget til kiropraktor, så da hun begyndte mere og mere at ville følge med ville vi ik begynde at stable hende op med puder i højstol.. Det er en genial løsning med den indsats! Alle pengene værd, især når man som jer venter 2 

Anmeld

21. januar 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg leder efter den liste i babysam katalogen. Men kan ikke finde den frem, det kunne jo godt være at jeg ville gå efter den, eller skære nogen ting ned.
Den der høj stol er en hvor de ligger i, ikke sidder...Men den kan også stå op. Den har 2 funktioner.  Men ja.

Her har du listen

http://viewer.zmags.com/publication/2e06d028#/2e06d028/18

Anmeld

21. januar 2013

Miss Church

Team Putte skriver:

Det eneste vi var kede af var at vi ik købte den før ida var 3½ mdr gammel Hun havde mange problemer med nakke og skulder da hun var mindre og vi var meget til kiropraktor, så da hun begyndte mere og mere at ville følge med ville vi ik begynde at stable hende op med puder i højstol.. Det er en genial løsning med den indsats! Alle pengene værd, især når man som jer venter 2 

Nårh ja det kan jeg godt se. Vi har den lige fra starten  

Ja jeg håber det bliver en succes 

Anmeld

21. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hvis du virkelig gerne vil have en højstol med to funktioner og en vugge/seng. Så kan du jo få det samlet.
http://lekmer.dk/indretning/bornevarelser/senge-og -sengetoj/angel-komplet-s%c3%a6t-hvid

Men jeg er enig med de andre at der er alt for mange ting. Hvad hvis for ben ikke bliver flaskebarn og du så har købt 12flasker+ udstyr.? Penge lige ud af døren.

Anmeld

21. januar 2013

Ayasmor

Som i WAY OVEDREVET Jeg kan godt forstå din mand

Anmeld

21. januar 2013

(august)

Hej 

Må indrømme jeg er enig med din mand.

Tøj, vugge, bleer, legetæppe og fra min side helt klart en babyalarm.

Vi har haft vores børn liggende på spisebordet da de var helt så mens vi spiste, så lå de på maven og trænede deres nakke mens der var underholdning 

Har brugt babyalarm til begge mine fra de har været en uge. Vi har to Super Nova'er og de er bestemt alle pengene værd.

Held og lykke med det hele

Anmeld

21. januar 2013

GUSO

Hej.. Hvis jeg må give et godt råd så undgå tøj der kan skille i de helt små størrelser, heldragter er efter min mening at foretrække :0)

Anmeld

21. januar 2013

Mettefpigen

Jeg giver personligt din mand ret......
Jeg synes det er rigtig meget du har skrevet på, også en del ting som barnet slet ikk kan bruge før om lang tid.......

Men det er jo forskelligt hvor meget man gerne vil have klar inden barnet er født....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.