Sjove, specielle og unikke navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

MyLove E

o1Mutte skriver:

Tror det udtales Nin-ja Men jeg tænker straks på Ninka. Du ved kaninen fra Peter plys

Jeg har arbejde i en børnehave engang hvor der var en pige som hed Ninka .. En jeg læste Peter plys for nogle andre børn. Ja så stod der Ninka HAN ..bla bla bla..... Hvor til den ene dreng grinte helt vildt og ha ha Ninka er jo en pige:-):-):-):-):-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

FogL

o1Mutte skriver:

Sad lige og læste på nettet omkring specielle navne. Og nogle af dem -
Blandt andet - OK -til en pige og -Awesome - til en dreng. Eller hvad med bare at navngive din dreng -Dreng?
(nu håber jeg ikke jeg støder nogen )

Men nu er det ret populært at kalde sit barn noget ikke alle hedder.

Så kom med jeres specielle, unikke eller sjove navne, enten jeres barns navn, eller et navn i har hørt..

Jeg kan da lige starte

Vitus
Niniane
Jacqulin (tror jeg)

Syntes de er smukke og specielle

Jeg elsker Vitus, det er så sødt! Har aldrig hørt Niniane - men nøøøøj jeg elsker det!

Min egen datter hedder Freyja - (meget) normalt i udtale - specielt i stavemåden. Elsker kombien

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Freyjasmor skriver:

Jeg elsker Vitus, det er så sødt! Har aldrig hørt Niniane - men nøøøøj jeg elsker det!

Min egen datter hedder Freyja - (meget) normalt i udtale - specielt i stavemåden. Elsker kombien

Syntes også Niniane er rigtig smukt.

Anmeld

21. januar 2013

BABYPIGEnr4

Jeg har den smukkeste pige i min dagpleje, som hedder ENIA. Selv har jeg en datter der hedder NIKITA. Min ældste datter hedder MONA, som heller ikke er helt alm. for en pige på 21 år.

Babyéste hilsner Helle

Anmeld

21. januar 2013

Pigent

Jeg synes der mange flotte og specielle navne, men så der også navne som jeg tænker ej det kan man bare ikke kalde sit barn. Jeg synes det op til forældrene selv at vælge hvad deres børn skal hedde. 

Også vil jeg da lige komme med nogle specielle navne som jeg synes er fine navne hvis man gerne vil have at sit barn får et specielt navn. 

Madicken

Madeline

Cirkeline

Mercedes 

Fransiska

Valde

Saxe

Emilius

Valentin

Sebbe

Anmeld

21. januar 2013

Rsa

Nugga, Østen, Rumle og Pixie nok de mest specielle navne jeg er stødt på... Bryder mig ikke om dem, da jeg har et eller andet med navne der beskriver en ting eller beskriver en handling, synes ikke helt det passer ind i at skulle være et navn... Dog på nær blomster navne samt træsorter!

Anmeld

21. januar 2013

TNBC

o1Mutte skriver:

Der er også en skuespiller der hedder dinklage til efternavn. I USA altså.

Anmeld

21. januar 2013

Sabsy

Hvis jeg en dag får en datter skal hun hedde Unik el Uniq

Anmeld

21. januar 2013

Miss Kat

Carina:-) skriver:

Jeg kender en lille dreng der hedder Find.

Det synes jeg er en smule specielt selv om det bare udtales Finn.

Arhhhh så KAN man jo faktisk døbe sin søn Find Holger.... 

Anmeld

21. januar 2013

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Arhhhh så KAN man jo faktisk døbe sin søn Find Holger.... 

Jeg har hørt om en, og fra meget pålidelig kilde, som er i familie med en Find Nissen Ernst, så ja hans forældre valgte altså at døbe ham en sætning... Nogle gange skal man altså tjekke op hvordan det fornavn man har forelsket sig i passer sammen med de efternavne barnet skal have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.