Sjove, specielle og unikke navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Kay

VTL skriver:

Min bedstemor hedder Elna, så det er vist et af de gode gamle navne 

det er det nemlig men der er ik mange der hedder det i dag og folk sys det er underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Miss Kat

Carina:-) skriver:

Ja.

Det er underligt at der ikke bliver sat flere begrænsninger mhs til forældres navnevalg.

Så at man kunne kalde sit barn bolle 

Helt enig!

Anmeld

21. januar 2013

Jibbe

Mine drenge hedder Frej og Toke. Nordiske navne og åbenbart sjældne nok til folk ikke forstår det første gang man siger det til dem ..

Anmeld

21. januar 2013

Lusi

Vores unger hedder Luna og Sirius..
Sirius er heller ik såå meget brugt.. Han hedder så Peter til mellemnavn (efter min far)

Anmeld

21. januar 2013

Tennamor

Lusi skriver:

Vores unger hedder Luna og Sirius..
Sirius er heller ik såå meget brugt.. Han hedder så Peter til mellemnavn (efter min far) <3

vi overvejede at spørge dig hvad du ville synes om, hvis vi også brugte Peter som mellemnavn. Droppede det dog, da jeg ikke syntes Liam Peter lyder særlig godt ;(

Anmeld

21. januar 2013

Doffie

o1Mutte skriver:

Haha

Anna Nas

Han hedder Oluf Sand 

Anmeld

21. januar 2013

Drømme

Vores Sophia hedder Aurora til mellemnavn. Er helt vild med det navn, og har været det længe, men det passede bare ikke som fornavn

vi kendte ikke kønbet før fødslen, men var forelsket k Aurora til en pige og Avelon til en dreng. Aurora er det græske ord for polar lys, navnet på den romerske gudinde for morgenrøden, navnet på Tornerose og så er der en nordisk rød / hvid / grøn sommerfugl der hedder det.

Har en liste med navne jeg fodt kan lide, der er et par specielle imellem

Abigail
Aiden
Alexander
Alyosha
Anora
Aron
Arosa
Arn
Asle
Astoria
Atilla
August
Charlie
Claudia
Dina
Echo
Eos
Evelina
Helena
Huxi
Julia
Lily
Luna
Lynx 
Lyra
Magdalene
Maximillian
Melia
Minerva
Nacadia
Nia
Nicolas
Nymphadora
Olea
Olivia
Pan
Ronja
Rosa
Rose
Runa
Samuel
Serafin
Severin
Sira
Siri
Sirius
Solvai / Solveig
Sive / Shiva
Tara
Thalia
Tiernan
Tristan
Toke
Theo(dor)
Valde(mar)
Vigga

Anmeld

21. januar 2013

MortilElias2010

Dinna88 skriver:

det er jo tosset!! Og roden til mobberi!

Hej, jeg hedder Altan. Her er min bror Europa samt min søster Engel. Jeg har lige fået en datter der hedder Fe, og hun skal have en bror der hedder Ok."

Hvis jeg havde en smiley der lå og trillede rundt på gulvet af grin, så havde jeg brugt den! Hold nu kæft hvor er det godt, skide skægt og virkelig langt ude din lille parodi på dagens familieliv - nej hvor er det bare hylegod humor! Jøsses 

Anmeld

21. januar 2013

Lusi

Tennamor skriver:

vi overvejede at spørge dig hvad du ville synes om, hvis vi også brugte Peter som mellemnavn. Droppede det dog, da jeg ikke syntes Liam Peter lyder særlig godt ;(

Havde det godt på fornemmelsen
Men ville jo ik være noget jeg skulle give lov til

Jeg ved jo ik engang hvad det blev til? Har glemt at spørge hver gang William?

Anmeld

21. januar 2013

MortilElias2010

Miss Kat skriver:

Nu har jeg ikke lige læst alle trådene her, men må lige nævne en navnesammensætning af godkendte navne, jeg engang stødte på, som fik mig til at trække voldsomt på smilebåndet: Dalai Panda.... Dalai Lamas lillebror eller hvad...? Det kan man da ikke!!

Dalai Panda? *rofl* Det lyder som den næste Kung Fu Panda film  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.