Sjove, specielle og unikke navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Miss Kat

MortilElias2010 skriver:

Dalai Panda? *rofl* Det lyder som den næste Kung Fu Panda film  

Ikke helt løgn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Dinna88

MortilElias2010 skriver:

Hvis jeg havde en smiley der lå og trillede rundt på gulvet af grin, så havde jeg brugt den! Hold nu kæft hvor er det godt, skide skægt og virkelig langt ude din lille parodi på dagens familieliv - nej hvor er det bare hylegod humor! Jøsses 

HAHA, hvor er du sød  Jeg morede mig også da jeg skrev det - endnu mere da jeg så listen med navnene

Anmeld

21. januar 2013

Dinna88

Guldfisken skriver:

Færdig af grin! Hahah

Anmeld

21. januar 2013

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Haha! Åh nej dog, stakkels knægt.... Ja, du har fuldstændigt ret. Pudsigt at ingen i omgangskredsen er kommet til at fnise en smule, da de blev præsenteret for navnet i første omgang, så forældrene måske kunne tænke sig om en ekstra gang. Jeg havde en veninde engang, der kendte en Hans Lehm...  Ikke heldigt i udtale...

Ja det undre også mig!

Og virkelig uheldigt at kalde sit barn Hans Lehm! Tænk at man ikke stopper op og tænker, det dur altså ikke!

Anmeld

21. januar 2013

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Ja det undre også mig!

Og virkelig uheldigt at kalde sit barn Hans Lehm! Tænk at man ikke stopper op og tænker, det dur altså ikke!

Lige præcis. Det virker bare gennemført uovervejet... eller ondt!

Anmeld

22. januar 2013

morethanperfect

Dinna88 skriver:

det er jo tosset!! Og roden til mobberi!

Hej, jeg hedder Altan. Her er min bror Europa samt min søster Engel. Jeg har lige fået en datter der hedder Fe, og hun skal have en bror der hedder Ok."

Hahahah

Anmeld

22. januar 2013

lilledittemor

TbCp skriver:

Og hvis du har set Prison Break....
Der er en skuspiller med som hedder Robert Knepper

HAHA Det har jeg også lagt mærke til!!

Anmeld

22. januar 2013

Pernille Bundgaard

Åh kender nu ikke så mange sjove/ specielle navne..... Har en søster der hedder JANNIKA (ikke så specielt eller sjovt- bare ikke helt så udbredt) Min far har et mellemnavn der hedder EILIF. Min oldemor havde et mega langt navn: Anna Petrea Olivia Thomsen. Hehe. Tænk når hun skulle skrive sit fulde navn når hun skulle skrive under. Ikke fordi navne er så specielle men synes bare navnet et LANGT. Der er også navne som Grezilla tror heller ikke det er så udbred ihvertfalde ikke her i dk. Men synes godt nok i har nævn nogle sjove Find Holger, Anders Sand og sådan.

Anmeld

22. januar 2013

VTL

Kay skriver:

det er det nemlig men der er ik mange der hedder det i dag og folk sys det er underligt

Jeg synes det er et fint navn. Hvis jeg havde en pige, så skulle hun hedde det til mellemnavn efter min bedste 

Anmeld

24. januar 2013

Rsa

Der er også de der klassiske Bend Over og Tom Hjerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.