Sjove, specielle og unikke navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

Kay

Dinna88 skriver:

Det forstår jeg godt - det er altså noget sjovere at hedde end Christina

naaa... nogle gange vilman faktisk gerne bare hede noget normalt... men det går hurtigt over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

o1Mutte

Kay skriver:

lige netop... det stavs som det siges... og alligevel skal jeg stave det rigtig ofte...

Hehe det er nok fordi man ikke høre det hver dag
Jeg hedder Anne-Mette. Med bindestreg.. Det spørge alle også om ''er det med eller uden bindestreg'' Og har det sådan lidt at jeg er ligeglad Blev kaldt ''Anne-Mette MED bindestreg'' på en ny skole fordi jeg rettede læren

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Dinna88 skriver:

Det forstår jeg godt - det er altså noget sjovere at hedde end Christina

Jeg vil sgu hellere hedde Christina end Anne-Mette Syntes det er meget smukkere Syntes det er mere flydende at udtale frem for Anne-Mette. Syntes det lyder så ''hakkende''

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Kay skriver:

naaa... nogle gange vilman faktisk gerne bare hede noget normalt... men det går hurtigt over

Tror tit man gerne vil hedde noget andet Jeg ville gerne hedde Sarah da jeg var barn Nu har jeg lært at leve med Anne-Mette

Anmeld

21. januar 2013

Kay

o1Mutte skriver:

Hehe det er nok fordi man ikke høre det hver dag
Jeg hedder Anne-Mette. Med bindestreg.. Det spørge alle også om ''er det med eller uden bindestreg'' Og har det sådan lidt at jeg er ligeglad Blev kaldt ''Anne-Mette MED bindestreg'' på en ny skole fordi jeg rettede læren

ja man kan hurtigt blive noget hvis man retter læren...

jeg havde en lære der konsekvent kaldte mig Katrine som er mit mellemnavn... og det reagerede jeg ik på... så blev han sur

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Kay skriver:

ja man kan hurtigt blive noget hvis man retter læren...

jeg havde en lære der konsekvent kaldte mig Katrine som er mit mellemnavn... og det reagerede jeg ik på... så blev han sur

Der skal ikke meget til. Gik så ud af den skole kort tid efter. Følte mig ikke velkommen. Det ikke nemt at komme ind i en 10. klasse, når alle de andre kendte hinanden siden 1. klasse

Men pyt nu er jeg den erfaring rigere

Anmeld

21. januar 2013

DitteMarie

Jeg havde en hund der hed Dreng

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

DitteMarie skriver:

Jeg havde en hund der hed Dreng

Syntes også det er mere normalt at kalde sin hund for sådan noget Det kan jeg også finde på at kalde min hund når jeg kalder på ham ''Kom så, Dreng!'' Det tror jeg er meget normalt Og min tæve det er ''Kom så, Tøsen''

Anmeld

21. januar 2013

DitteMarie

o1Mutte skriver:

Syntes også det er mere normalt at kalde sin hund for sådan noget Det kan jeg også finde på at kalde min hund når jeg kalder på ham ''Kom så, Dreng!'' Det tror jeg er meget normalt Og min tæve det er ''Kom så, Tøsen''

Bestemt Det opstod lidt tilfældigt

Anmeld

21. januar 2013

Miss Kat

Nu har jeg ikke lige læst alle trådene her, men må lige nævne en navnesammensætning af godkendte navne, jeg engang stødte på, som fik mig til at trække voldsomt på smilebåndet: Dalai Panda.... Dalai Lamas lillebror eller hvad...? Det kan man da ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.