Sjove, specielle og unikke navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2013

o1Mutte

Miss Kat skriver:

Nu har jeg ikke lige læst alle trådene her, men må lige nævne en navnesammensætning af godkendte navne, jeg engang stødte på, som fik mig til at trække voldsomt på smilebåndet: Dalai Panda.... Dalai Lamas lillebror eller hvad...? Det kan man da ikke!!

Hihi, det vil også være træls at hedde Anders Sand

Eller Mette Vuns

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Guldfisken

Jackqueline kender jeg en der hedder  Udtales sjaklin - i hvert fald tæt på! :-) 

Da jeg ventede Ida, kiggede jeg navnelister og stødte på "Camillas" under drengenavne. Hm. 

Gik i mødregeuppe med Sommer og Pixie :-) 

Anmeld

21. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg kender en lille pæredansk pige der hedder Irmalin. Vh stine

Anmeld

21. januar 2013

TbCp

o1Mutte skriver:

Tror det udtales Nin-ja Men jeg tænker straks på Ninka. Du ved kaninen fra Peter plys

Nåå jeg tænkte mere på sådan en ninja der kaster med "kastestjerner" og sniger sig afsted.... lunhurtig... som en ninja

Anmeld

21. januar 2013

Guldfisken

Dinna88 skriver:

det er jo tosset!! Og roden til mobberi!

Hej, jeg hedder Altan. Her er min bror Europa samt min søster Engel. Jeg har lige fået en datter der hedder Fe, og hun skal have en bror der hedder Ok."

Færdig af grin! Hahah

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

TbCp skriver:

Nåå jeg tænkte mere på sådan en ninja der kaster med "kastestjerner" og sniger sig afsted.... lunhurtig... som en ninja

Aahh ja det er rigtigt

Anmeld

21. januar 2013

Miss Kat

Min veninde har også en Mercedes Mercedes bilen står jo også for kvalitet, smuk og stærk bil. Så det kan man vel godt på en måde overføre til barnenavet. Eller er jeg blevet forgiftet for meget af min mands interesse for biler?

Bilen Mercedes er opkaldt efter en af udviklernes datter, så det ER skam et pigenavn til at begynde med. Det er bare folk, der ikke ved dette, der tænker at det er synd for barnet. Det er jo noget pjat.

Anmeld

21. januar 2013

Miss Kat

o1Mutte skriver:

Hihi, det vil også være træls at hedde Anders Sand

Eller Mette Vuns

Haha ja... minder mig om The Julekalender.... Arne Sand...

Finn Holger.

Anmeld

21. januar 2013

o1Mutte

Miss Kat skriver:

Bilen Mercedes er opkaldt efter en af udviklernes datter, så det ER skam et pigenavn. Det er bare folk, der ikke ved dette, der tænker at det er synd for barnet. Det er jo noget pjat.

Ja det fik jeg forklaret senere i tråden Det var jeg nemlig ikke klar over

Anmeld

21. januar 2013

Miss Kat

o1Mutte skriver:

Ja det fik jeg forklaret senere i tråden Det var jeg nemlig ikke klar over

Ups, jeg skulle have læst hele tråden så. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.