o1Mutte skriver:
Sad lige og læste på nettet omkring specielle navne. Og nogle af dem -
Blandt andet - OK -til en pige og -Awesome - til en dreng. Eller hvad med bare at navngive din dreng -Dreng? 
(nu håber jeg ikke jeg støder nogen
)
Men nu er det ret populært at kalde sit barn noget ikke alle hedder. 
Så kom med jeres specielle, unikke eller sjove navne, enten jeres barns navn, eller et navn i har hørt.. 
Jeg kan da lige starte
Vitus
Niniane
Jacqulin (tror jeg)
Syntes de er smukke og specielle 
Altså undskyld, men jeg forstår slet ikke det der behov for, at ens børn bare SKAL hedde noget anderledes - nærmest uanset hvor forfærdeligt det så lyder 
Vores datter hedder Aya og det er da ikke et navn vi støder på ret tit (for ikke at sige aldrig), men det var ikke derfor vi valgte det... vi valgte det udelukkende fordi vi stødte på det, på nettet og synes det var utroligt smukt. Det var navne-kærlighed ved første blik 

al det der Nitte, Skat, Ok, Dag, Nat, Haj osv osv - det fatter jeg ikke noget af. . . En Nitte et jo ikke mere særlig eller speciel end en Emma..
men selvfølgelig er det en smagssag med navne og dem der vælger specielle navne gør det vel fordi de synes navnet et flot?... Jeg ville bare aldrig selv gøre det
- men jeg er så heller ikke til de dforlade tøsede navne (men igen - en smagssag) 
Men er da stødt på nogle meget søde som jeg selv kunne overveje:
Frigg
Milo
Mico
.... Og de er ikke engang voldsomt særlige 
Anmeld