hautecouture skriver:
Altså undskyld, men jeg forstår slet ikke det der behov for, at ens børn bare SKAL hedde noget anderledes - nærmest uanset hvor forfærdeligt det så lyder 
Vores datter hedder Aya og det er da ikke et navn vi støder på ret tit (for ikke at sige aldrig), men det var ikke derfor vi valgte det... vi valgte det udelukkende fordi vi stødte på det, på nettet og synes det var utroligt smukt. Det var navne-kærlighed ved første blik 

al det der Nitte, Skat, Ok, Dag, Nat, Haj osv osv - det fatter jeg ikke noget af. . . En Nitte et jo ikke mere særlig eller speciel end en Emma..
men selvfølgelig er det en smagssag med navne og dem der vælger specielle navne gør det vel fordi de synes navnet et flot?... Jeg ville bare aldrig selv gøre det
- men jeg er så heller ikke til de dforlade tøsede navne (men igen - en smagssag) 
Men er da stødt på nogle meget søde som jeg selv kunne overveje:
Frigg
Milo
Mico
.... Og de er ikke engang voldsomt særlige 
Nemmerlig

Bare fordi nogen rynker bryn af et navn kan det da godt være forældrene syntes det er super smukt

Jeg har også altid været vild med Aya, men har en veninde hvis hund hedder det. Og så er det ligesom taget

(Min kat hedder Frigg. Syntes det er et smukt navn

)
Anmeld