Sikke en forfærdelig forandring (mode)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg bliver forarget når jeg ser udviklingen fra 90'erne til i dag. Kvinder var så flotte klædt den gang, mødre lignede mødre med stil og unge piger havde i det mindste en fantastisk stil (nogen af dem) det var mode at være naturlig og smuk.

Men i dag.. ÅH jeg får det så dårligt af det! Kvinder er fyldt op med tatoveringer, har rød/gul/grøn hår, skaldet i den ene side, 10000 lag make-up, mega push-up, småt tøj og huller over det hele. De skal være 1000% negerbrune og de have kunstige negle.

( det er selvfølgelig ikke alle der er sådan! jeg pointere bare dem der er, og der er dælme blevet mange af dem! )

Jeg ser færre og færre hvor man tænker ' ej hvor ser hun godt ud ' det hele skal være så fake at det er til at brække sig over.

hvad synes i om udviklingen? er det fedt, klamt eller helt ok? Hvad ville du sige hvis din dreng kom hjem som en fra jersey shore eller din pige gjorde? (klædt og udseendemæssigt)

(lige 2 billeder der viser hvor meget udseendet er blevet forandret) fra beverly hills til  jersey shore

Hver sin smag!

Personligt syntes jeg at 90'er stilen er den værste!
Tatoveringer er (for det meste) smukke, og hår, farvet i div farver, det syntes jeg er fedt!

Jeg syntes ikke at jeg ser piger på gaden, gå klædt som dem fra Jersey..
I Slagelse er moden nok mere 70-80'er inspireret

Og hey, you have to stand out, to be outstanding

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

B&J

de har lige grimt tøj på, syntes jeg på begge billeder

men men folk må gå i det de har lyst til tænker jeg slet ikke over, hvis jeg ser en ung pige i udfordrende tøj tænker jeg blodt godt det ikke er mig rumpen fryser på

jeg har pt INGEN stil, da jeg skifter meget størrelser og bare jeg har noget på der passer, jeg bruger dog aldrig make up da det ikke er mig, men jeg elsker piercinger og tatoo og det har jeg altid kunne lige fra jeg var helt lille.... elsker folk der er sig selv og tør at udstråle hvem de er

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg bliver forarget når jeg ser udviklingen fra 90'erne til i dag. Kvinder var så flotte klædt den gang, mødre lignede mødre med stil og unge piger havde i det mindste en fantastisk stil (nogen af dem) det var mode at være naturlig og smuk.

Men i dag.. ÅH jeg får det så dårligt af det! Kvinder er fyldt op med tatoveringer, har rød/gul/grøn hår, skaldet i den ene side, 10000 lag make-up, mega push-up, småt tøj og huller over det hele. De skal være 1000% negerbrune og de have kunstige negle.

( det er selvfølgelig ikke alle der er sådan! jeg pointere bare dem der er, og der er dælme blevet mange af dem! )

Jeg ser færre og færre hvor man tænker ' ej hvor ser hun godt ud ' det hele skal være så fake at det er til at brække sig over.

hvad synes i om udviklingen? er det fedt, klamt eller helt ok? Hvad ville du sige hvis din dreng kom hjem som en fra jersey shore eller din pige gjorde? (klædt og udseendemæssigt)

(lige 2 billeder der viser hvor meget udseendet er blevet forandret) fra beverly hills til  jersey shore

har ikke læst alle svar

men jeg MÅ lige pointere at det tøj dem fra fx Jersey Shore (det billede du har sat ind) har på - er bestemt IKKE mode

det gør utrolig ondt i mit fashionista hjerte at høre nogen kalde det der for mode

Anmeld

17. januar 2013

--pige 87--

jeg synes også det bliver mere og mere overdrevet med udviklingen i DK, og det med man skal være 10000 % solbrun og piger bruger 10 kg makeup det så klamt at se på synes jeg for så sender de lige en elevatorblikket og fniser med veninder. Jeg er så en helt almindelig naturlig pige (for det meste uden makeup, nogle dage med) og det kan godt være man er bleg men hellere se godt ud og være naturlig men jo jeg kan godt følge dig

men til nogle få kan det godt være flot, og synes også tatoveringer er fede, men lidt diskret hvis det efter min mening jeg overvejer at få en tatoo, det er med min søn føs. dato og måske lidt blomster udenom

Anmeld

17. januar 2013

KTP86

Syntes det er møggrimt! Ville ønske det lille hus på prærien stil blev in 

Anmeld

17. januar 2013

Masig

Anonym skriver:

så burde man lade være.

Men hvis man selv synes det er flot, så skal man vel have lov at få den og vise den frem.. Hvis du køber en bluse du synes er rigtig flot, vil du vel også have lov at have den på selvom din nabo synes den er rigtig grim?!

Anmeld

17. januar 2013

wamse

Anonym skriver:

Ok. så du er ligesom 'med på moden' 

Nej jeg skabte moden, alle andre er bare copy cats

Jeg har ikke tusser fordi det er på moden, men fordi jeg synes det er smukt

Anmeld

17. januar 2013

Miss Kat

--pige 87-- skriver:

jeg synes også det bliver mere og mere overdrevet med udviklingen i DK, og det med man skal være 10000 % solbrun og piger bruger 10 kg makeup det så klamt at se på synes jeg for så sender de lige en elevatorblikket og fniser med veninder. Jeg er så en helt almindelig naturlig pige (for det meste uden makeup, nogle dage med) og det kan godt være man er bleg men hellere se godt ud og være naturlig men jo jeg kan godt følge dig

men til nogle få kan det godt være flot, og synes også tatoveringer er fede, men lidt diskret hvis det efter min mening jeg overvejer at få en tatoo, det er med min søn føs. dato og måske lidt blomster udenom

Men de piger er jo så også lige præcis de der mega usikre teenagetøser, som har BRUG for at bekræfte hinanden i at de selv er helt fantastiske og unikke, fordi de nok i virkeligheden føler sig alt andet. Dem, der finder det nødvendigt at flashe lidt for meget hud, for at tiltrække fyrenes opmærksomhed, for at føle sig elsket. Altså, groft sagt... Det er jo bare trist og for mange piger bare en ungdomsfase. Ikke alle vokser fra det, men det er da heldigvis ikke dem, der dikterer moden helt generelt.

Anmeld

17. januar 2013

Miss Kat

wamse skriver:

Nej jeg skabte moden, alle andre er bare copy cats

Jeg har ikke tusser fordi det er på moden, men fordi jeg synes det er smukt

Anmeld

17. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Laulund87 skriver:

Og så er Donnas tøj vist lige så afslørende som pigernes fra Jersey Shore

Og hun har fået foretaget lige så mange skønhedsoperationer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.