Jeg bliver forarget når jeg ser udviklingen fra 90'erne til i dag. Kvinder var så flotte klædt den gang, mødre lignede mødre med stil og unge piger havde i det mindste en fantastisk stil (nogen af dem) det var mode at være naturlig og smuk.
Men i dag.. ÅH jeg får det så dårligt af det! Kvinder er fyldt op med tatoveringer, har rød/gul/grøn hår, skaldet i den ene side, 10000 lag make-up, mega push-up, småt tøj og huller over det hele. De skal være 1000% negerbrune og de have kunstige negle.
( det er selvfølgelig ikke alle der er sådan! jeg pointere bare dem der er, og der er dælme blevet mange af dem! )
Jeg ser færre og færre hvor man tænker ' ej hvor ser hun godt ud ' det hele skal være så fake at det er til at brække sig over.
hvad synes i om udviklingen? er det fedt, klamt eller helt ok? Hvad ville du sige hvis din dreng kom hjem som en fra jersey shore eller din pige gjorde? (klædt og udseendemæssigt)
(lige 2 billeder der viser hvor meget udseendet er blevet forandret) fra beverly hills til jersey shore
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld