Sikke en forfærdelig forandring (mode)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

DitteFisk

Jeg tror måske du kan referere til en bestemt befolkningsgruppe, som altså ikke repræsenterer hovedparten, heldigvis, MEN jeg har også oplevet typer som du beskriver. I en mørk periode af mit liv gik jeg på HG (ikke handels gymnasiet, men handelsskolens grunduddannelse) og nu er det BESTEMT ikek for at hænge folk ud der går på HG, eller for at ramme nogen, men der var der da et overtal af dulle-tøser og sminke-dukker (både drenge og piger) i mange af klasserne. Hold op et community. 

Så det handler nok lidt om hvor man befinder sig i befolkningsgrupperne. Lige nu er jeg ret langt væk fra dullerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg var ung i 90'erne, og jeg kan huske, da kjolerne var kortere end kort. Det startede lige omkring den tid, da Gina G vand melodi Grand Prix - og det gik mange altså i i skole  derudover husker jeg bestemt ikke 90'erne som et godt modeårti.

Ja, det er blevet mere acceptabelt med piercinger og tattoos, men betyder det ikke blot, at vi er blevet bedre til at acceptere og respektere hinandens forskelligheder, og også at individet får lov til at udtrykke sin egen stil uden at blive mødt af fordomme 

Hilsen hende, der er totalt tildækket fra top til tå, men som hylder vores valgfrihed til at gå klædt, som det passer os uden at møde (for mange) stirrende øjne

Anmeld

17. januar 2013

Laulund87

PT skriver:

Og hun har fået foretaget lige så mange skønhedsoperationer 

Ja hun ligner noget der er løgn efterhånden

Anmeld

17. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Laulund87 skriver:

Jeg har ikke set et nyere billede af hende, men jeg tager dit ord for det

Anmeld

17. januar 2013

Laulund87

PT skriver:

Jeg har ikke set et nyere billede af hende, men jeg tager dit ord for det

Så hende i et blad for noget tid siden, det er ikke kønt

Anmeld

17. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Laulund87 skriver:

Så hende i et blad for noget tid siden, det er ikke kønt

Link? 

Anmeld

17. januar 2013

Laulund87

PT skriver:

Link? 

Øhh det har jeg ikke, men kan lede efter et nyere billede

Anmeld

17. januar 2013

TNBC

Laulund87 skriver:

Synes heller ikke hun var køn dengang

Anmeld

17. januar 2013

Laulund87

Yurie skriver:

Synes heller ikke hun var køn dengang

Haha nej det synes jeg heller ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.