Sikke en forfærdelig forandring (mode)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Ja, ellers ser du ikke efter, eller kommer ikke de stedr som de kommer.

Det gør ingen andre i tråden end dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det gør ingen andre i tråden end dig

Ok. Har du været på diverse social og sundhedsskoler? især den i Aarhus er slem. Har du været på kongkaffe? i Sparks forretninger, på torvet i København? i sminkeafdelingen i salling og magasin? Det må du ikke have været, siden du siger sådan.

Hvorfor skulle jeg oprette en tråd og lyve? det er da underlig.

Anmeld

17. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Ok. Har du været på diverse social og sundhedsskoler? især den i Aarhus er slem. Har du været på kongkaffe? i Sparks forretninger, på torvet i København? i sminkeafdelingen i salling og magasin? Det må du ikke have været, siden du siger sådan.

Hvorfor skulle jeg oprette en tråd og lyve? det er da underlig.

Ja jeg har været op til flere af de steder men er ikke lige stødt på det i en sådan ekstrem model som på billedet... Siger ikke du lyver men måske bare overdriver en snas

Anmeld

17. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg bliver forarget når jeg ser udviklingen fra 90'erne til i dag. Kvinder var så flotte klædt den gang, mødre lignede mødre med stil og unge piger havde i det mindste en fantastisk stil (nogen af dem) det var mode at være naturlig og smuk.

Men i dag.. ÅH jeg får det så dårligt af det! Kvinder er fyldt op med tatoveringer, har rød/gul/grøn hår, skaldet i den ene side, 10000 lag make-up, mega push-up, småt tøj og huller over det hele. De skal være 1000% negerbrune og de have kunstige negle.

( det er selvfølgelig ikke alle der er sådan! jeg pointere bare dem der er, og der er dælme blevet mange af dem! )

Jeg ser færre og færre hvor man tænker ' ej hvor ser hun godt ud ' det hele skal være så fake at det er til at brække sig over.

hvad synes i om udviklingen? er det fedt, klamt eller helt ok? Hvad ville du sige hvis din dreng kom hjem som en fra jersey shore eller din pige gjorde? (klædt og udseendemæssigt)

(lige 2 billeder der viser hvor meget udseendet er blevet forandret) fra beverly hills til  jersey shore

Ja jeg har set k inder i korte kjoler, men ikke Vulgære.
Jeg synes de kvinder er smukt klædt... Og hvis folk vil have kjole på om vinteren, er det da ligemeget hvor kort den er. Jeg havde da en lærer der går i shorts langt ind i november.
Jeg har da også haft kun t-shirt på da det var vinter. Og har hullede bukser.
Vi klær os ikke alle ens. Og gudskelov for det.

Anmeld

17. januar 2013

mpr

Anonym skriver:

rigtigt nok.. Men jeg synes bare i dag at piger nærmest bliver tvunget til at se billige ud.. fx i paradise, de er jo ren sminkedukker! (udover mette tror jeg hun hedder)

Synes ikke vi kan sammenligne normale mennesker og folk fra tv relaity programmer fordi fx paradise de er 1. i et meget varmt land så meget tøj er ikke lige sagen tror jeg ikke og 2. fordi det program sælger på sex.. Så de bliver vejledt til at gå i så lidt tøj som muligt.. Selv det billede du har fra jersey shore det er et stil billede selv de går da i normalt tøj i programmet godt nok mode og designer tøj men stadig anstændigt så længe de ikke skal til fest

Det er rigtig nok at nogen piger går i lige lov lig lidt tøj, men det synes jeg faktisk er forældrenes skyld hvis sådan nogle 13-14 årige kommer gående i lårkort nederdel/kjole eller bukser hvor man kan se numsen pga huller ned igennem byen eller i skole.. Det er forældrenes ansvar at de unge ser anstændige ud uanset hvilken stil barnet har..

Men at sige at mænd skal gå i habbit og kvinder skal have et classy look, det tror jeg bare vi skal erkende at det er ikke noget der kommer til at ske medmindre de virkelig har et fint job Tror i hvert fald aldrig folk kommer til at være så tight up som de var engang

Anmeld

17. januar 2013

Mor1012

Anonym skriver:

Jeg bliver forarget når jeg ser udviklingen fra 90'erne til i dag. Kvinder var så flotte klædt den gang, mødre lignede mødre med stil og unge piger havde i det mindste en fantastisk stil (nogen af dem) det var mode at være naturlig og smuk.

Men i dag.. ÅH jeg får det så dårligt af det! Kvinder er fyldt op med tatoveringer, har rød/gul/grøn hår, skaldet i den ene side, 10000 lag make-up, mega push-up, småt tøj og huller over det hele. De skal være 1000% negerbrune og de have kunstige negle.

( det er selvfølgelig ikke alle der er sådan! jeg pointere bare dem der er, og der er dælme blevet mange af dem! )

Jeg ser færre og færre hvor man tænker ' ej hvor ser hun godt ud ' det hele skal være så fake at det er til at brække sig over.

hvad synes i om udviklingen? er det fedt, klamt eller helt ok? Hvad ville du sige hvis din dreng kom hjem som en fra jersey shore eller din pige gjorde? (klædt og udseendemæssigt)

(lige 2 billeder der viser hvor meget udseendet er blevet forandret) fra beverly hills til  jersey shore

jeg er helt sikkert med på moden idag

Anmeld

17. januar 2013

Victoria2013

Jeg syntes det er fedt at vi lever i en tid hvor rigtig mange unge mennesker tør gå i det, de selv syntes er flot. Ikke at jeg altid er enig i, hvad der er flot, men man skal da have lov til at være sig selv...

Jeg syntes tatoveringer kan være rigtig flotte - også selvom der er mange - og har intet imod specielle frisurer eller tøjstile. Jeg beundrer nærmere folk som "tør" og ville tit selv ønske at jeg turde lidt mere også. Har altid gerne villet have en tatovering, men har bare aldrig fået taget skridtet...

Man skal nu også passe på med at nedgøre moden i andre årtier. Mine yndlings støvler er Doc Martens, jeg syntes hullede jeans ser fede ud. Og skal vi endnu længere tilbage så elsker jeg den stil Madonna havde i 80'erne... jeg syntes i øvrigt også at creppet hår kan være fedt. Men sådan er der jo så meget og vi kan ikke alle være enige. Men der skal en del mere til at forarge mig

så lad da folk gå i det de vil... også unge mennesker...

Anmeld

17. januar 2013

Dinna88

1. det ene er en serie med skuespillere, og det skal ikke se virkeligt ud.

2. det andet er en realityserie fra USA, og det er KLART at det sælger.

Anmeld

17. januar 2013

Mettefpigen

Som andre skriver er moden ikk en ting, der er flere forskellige stile der er moderne... At nogle folk vil have mange tatoveringer/piercinger, eller gå i hullede bukser det bestemmer de da selv! Man skal være glad for den person man er, og være glad for det tøj man har på.......
Andre folk skal ikk bestemme hvordan man ser ud!.....

Anmeld

17. januar 2013

Lunae

Anonym skriver:

Elsker stilen i Beverly Hills! I hvert fald noget af det! Jeg er vild med jeans og oversize! Hvad jeg ikke brød mig om var alt det mavekorte - det synes jeg ser frygteligt ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.