Sikke en forfærdelig forandring (mode)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

morethanperfect

Der er jo INGEN i Dk. der går sådan klædt til hverdag ..

Og for det andet er det slet ikke mode , det er bare for at vise sig selv frem fordi de er på Tv .. 

Jeg har sku aldrig set sådan en komme gående ned igennem byen .. Så ville jeg nok også spørge om hun ikke ligr sku ta lidt mere tøj på

Men det må de da selv om ..
Syns moden i 90'erne var virkelig grim 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Jeg bliver nok lidt forarget over den stil der er i dag.. Men tror også det mere er tendensen til at gå med så lidt tøj som muligt, men synes faktisk stilen i 90'erne var rigtig forfærdelig Synes ikke der var særlig meget stil over det jo nogle ganske enkle så da okay ud men er ikke videre imponeret af det Den stil jeg bedst har kunne lide er den der har lagt fra 2000 og lidt op hvor det var lavtaljede bukser, pæne kjoler, pæne trøjer osv. I dag er moden ikke noget jeg gider bruge så meget tid på eftersom den stil jeg gerne vil køre den er ikke til at opstøve nogen steder medmindre man køber tøj hjem fra udlandet..

rigtigt nok.. Men jeg synes bare i dag at piger nærmest bliver tvunget til at se billige ud.. fx i paradise, de er jo ren sminkedukker! (udover mette tror jeg hun hedder)

Anmeld

17. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Ja, men kvinderne var ikke vulgære og lignede draqqueens. Men ja, det fint nok folk ser det forskelligt. jeg synes det ser forkert ud. 

Personligt vil jeg mene at kvinder skal klæde sig sofistikeret og classy, og mænd i jakkesæt. Jeg kan ikke tage det andet seriøst - men det er bare mig, og mine overdrevne meninger 

Oki så se lige lidt mere Beverly hills med hul korte kjoler og mave toppe.. Men hvad er så sofistikeret for en kvinde?? Åh gud stakkels mekaniker der skal ha arbejdstøj på i løbet af dagen også hjem i jakkesættet .. Det ville da blive noget strømlinet og kedeligt

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg bor i 'storbyen' og synes heldigvis aldrig jeg støder på Jersey Shore typer (det skulle da lige være, hvis man tog i byen lørdag aften, men der vil jo altid være dem der ligner... skanks

Næh, moden i dag synes jeg da er langt kønnere. Hvis man lige tjekker Woman.dk ud får man jo et hurtigt over hvad der er in, og det ligner bestemt ikke noget ala Jersey Shore, heldigvis da   http://woman.dk/category/381  

Desværre er det ikke det jeg ser. her forleden tog jeg bussen, og en pige med den KORTESTE kjole og en lille jakke kom ind i bussen, kunne høre hun snakkede i telefon og hun var på vej i skole.. det var SNEvejr og mega koldt udenfor.. jeg var så chokeret :s

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Der er jo INGEN i Dk. der går sådan klædt til hverdag ..

Og for det andet er det slet ikke mode , det er bare for at vise sig selv frem fordi de er på Tv .. 

Jeg har sku aldrig set sådan en komme gående ned igennem byen .. Så ville jeg nok også spørge om hun ikke ligr sku ta lidt mere tøj på

Men det må de da selv om ..
Syns moden i 90'erne var virkelig grim 

Der er mange der går sådan klædt. RIGTIG mange. Min kusine og alle fra hendes klasse gør - så ja, faktisk hele hendes skole. 

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Oki så se lige lidt mere Beverly hills med hul korte kjoler og mave toppe.. Men hvad er så sofistikeret for en kvinde?? Åh gud stakkels mekaniker der skal ha arbejdstøj på i løbet af dagen også hjem i jakkesættet .. Det ville da blive noget strømlinet og kedeligt

ja, for det var ikke vulgært som det er i dag!

Anmeld

17. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Der er mange der går sådan klædt. RIGTIG mange. Min kusine og alle fra hendes klasse gør - så ja, faktisk hele hendes skole. 

Holda op ..

Måske de skulle kigge på hvad moden er i stedet for at se sådan ud ..

Det må da være pinligt at gå sådan rundt . Jeg gad godt nok ikke .. 

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Holda op ..

Måske de skulle kigge på hvad moden er i stedet for at se sådan ud ..

Det må da være pinligt at gå sådan rundt . Jeg gad godt nok ikke .. 

Nej, det er også utroligt at en hel skoles piger (med få undtagelser) vælger at se sådan ud. Det er jo ikke engang kønt  men de må jo booste hinanden til det

Anmeld

17. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

ja, for det var ikke vulgært som det er i dag!

oki der kan jeg ikke lige se den store forskel.. Men må da være en spændende by du bør i når det kun er der jersey shore stilen ellers lever her i dk

Anmeld

17. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

oki der kan jeg ikke lige se den store forskel.. Men må da være en spændende by du bør i når det kun er der jersey shore stilen ellers lever her i dk

Ja, ellers ser du ikke efter, eller kommer ikke de stedr som de kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.