Er/var din graviditet planlagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2013

Laulund87

Planlagt og det ved folk godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

Miss Church

Laulund87 skriver:

Planlagt og det ved folk godt

Anmeld

13. januar 2013

AnthonsMor

Miss Church skriver:

Jeg håber på at jeg kan få lov til at føde selv. Det tyder det også på lige nu  

Men det bliver kejsersnit, hvis baby a vender sig om og ligger med numsen ned. Så det håber vi ikke at hun har planer om

Ej så håber vi, at hun bliver liggende med enden i vejret

Sidst jeg var ved jm sagde hun også at han lå som han skulle, men det var i uge 28 så han kunne jo sagtens nå at vende sig om igen, og det er jeg da godt nok lidt nervøs for om han har gjort eller om han gør.. Håber han ligger som han skal når jeg kommer så langt hen at han ikke selv kan vende sig Så jeg er fri for vendingsforsøg, det har jeg læst så meget om skulle være VILDT ubehageligt..

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

RikkeThygesen skriver:

Ej så håber vi, at hun bliver liggende med enden i vejret

Sidst jeg var ved jm sagde hun også at han lå som han skulle, men det var i uge 28 så han kunne jo sagtens nå at vende sig om igen, og det er jeg da godt nok lidt nervøs for om han har gjort eller om han gør.. Håber han ligger som han skal når jeg kommer så langt hen at han ikke selv kan vende sig Så jeg er fri for vendingsforsøg, det har jeg læst så meget om skulle være VILDT ubehageligt..

Nemlig

Nej det tror jeg ikke der er rart! Lad os håbe at han også bliver liggende  

Anmeld

13. januar 2013

Kay

vores var planlagt men ik en del af planen... og det er også hvad vi fortæller folk...

vi havde prøvet længe og jeg har pco så vi skulle havde startet i behandling... i januar 2012

samtidig planlage vi bryllup august 2012...

men 29 novemer 2011 testede jeg posetiv med en hjemmelavet baby... med termin 3 dage efter vores påbegynt planlagte bryllup... som vi så måtte aflyse...

så på den måde var hun planlagt... men ik en del af planen

Anmeld

13. januar 2013

Miss Church

Kay skriver:

vores var planlagt men ik en del af planen... og det er også hvad vi fortæller folk...

vi havde prøvet længe og jeg har pco så vi skulle havde startet i behandling... i januar 2012

samtidig planlage vi bryllup august 2012...

men 29 novemer 2011 testede jeg posetiv med en hjemmelavet baby... med termin 3 dage efter vores påbegynt planlagte bryllup... som vi så måtte aflyse...

så på den måde var hun planlagt... men ik en del af planen

Men jeg er sikker på at hun var mere end velkommen alligevel? 

Hvor var det bare fantastisk for jer, at i alligevel kunne lave en "øko-baby" 

Anmeld

13. januar 2013

Kay

Miss Church skriver:

Men jeg er sikker på at hun var mere end velkommen alligevel? 

Hvor var det bare fantastisk for jer, at i alligevel kunne lave en "øko-baby" 

ja mere end velkommen og fuldstendig vidunderlig

Anmeld

14. januar 2013

Mink

Miss Church skriver:

Dejligt at det gik så nemt!  

Vi fortalte det heller ikke til en hel masse. Jeg tror jeg ville få stress, hvis jeg vist at folk viste at vi prøvede

Ja nemlig, det gad jeg heller ikke. Det var kun en lille håndfuld der vidste jeg var stoppet

Anmeld

14. januar 2013

sofiell89

planlagt. fødte maj 12, og folk havde meget ondt i røven over at vi ville hurtigt igang igen.

Anmeld

14. januar 2013

mulle85

ingen af mine 2 var planlagte, men fortryder ikke mine valg nu, og blive mor er jo det bedste i verden!

siger til folk som det er, ingen grund til andet jo!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.