hvor gamle var i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

MaleneG

Mullemus86 skriver:

Hej.. Jeg var 22 da jeg blev gravid første gang -planlagt- mistede desværre.. Nu er jeg 23 og gravid i 12.uge.. Har termin et par dage efter min 24-års fødselsdag..

så kan det være du kan få din guldklump i fødselsdags gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Mullemus86

Ja, hehe.. Kærsten håber jeg føder nytårsaften.. Ved nu ikke lige, om jeg har lyst til at lægge med veer dér, på en måske ikke så vel-bemandet fødegang...!

Anmeld

21. juni 2009

LotteGabriella

Stine Mai Larsen skriver:

ja, overskriften siger sig selv.

Hvor gamle var i, da du blev gravid?
Var det planlagt?

Jeg var 32 og nej det var ikke 100% planlagt, men vi vidste udemærket godt at chancen var der, da vi valgte at jeg skulle få fjernet min p-stav pga. kæmpe store humørsvingninger som nærmest åd vores forhold langsomt op vi tog dog ikke de kæmpe chancer med at han bare fyrede den af, så jeg blev gravid af forsæden som man jo godt ved kan lade sig gøre

Anmeld

21. juni 2009

SHERO

Mullemus86 skriver:

Ja, hehe.. Kærsten håber jeg føder nytårsaften.. Ved nu ikke lige, om jeg har lyst til at lægge med veer dér, på en måske ikke så vel-bemandet fødegang...!

Hehe jeg har termin d. 3 jan, og krydser bare fingre for det ikke bliver d. 1 jan... man kommer jo altid sent i seng aften før (måske små beruset) det må være træls... så hellere nytårs aften..

Anmeld

21. juni 2009

Mullemus86

Det er måske rigtig nok, hehe.. Men, håber faktisk lidt at gå over tid.. Har udfra sidste mens. 1.dag samme termin som dig.. Min fødselsdag.. Udfra usikker måling til tidlig scanning, har jeg først termin ca. d.10..

Anmeld

21. juni 2009

Katjaro

ja, overskriften siger sig selv.

Hvor gamle var i, da du blev gravid?
Var det planlagt?

Må vist hellere trække gennemsnittet lidt op her

Jeg var 34 da jeg blev gravid første gang - nåede lige at fylde 35 inden jeg fødte.

Har lige fået nr 2 i april - og er lige fyldt 40 år i går

Begge graviditeter var planlagte og længe ventede.
Hilsen Katja

Anmeld

21. juni 2009

Uhyr

Jeg var 31 og min mand 41, da vi fik vores søn. Det var planlagt.
Nu venter vi nr. 2, og jeg når at runde de 35 og min mand 45...

Anmeld

21. juni 2009

Englebisse

Jeg var 26 da jeg blev gravid og 27 da jeg fødte. Det var planlagt.

Anmeld

21. juni 2009

anna-jonas

Var 26 år da jeg blev gravid og fødte et planlagt ønskebarn...........................som nu er 13 år. Alle mine 3 børn er ønskebørn............:-)

Anmeld

21. juni 2009

xx

Jeg var 19 da jeg blev gravid første gang, 23 anden gang og 24 tredje gang. 
Ingen af dem var planlagte, men bestemt ønsket   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.