hvor gamle var i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

baby2010

Jeg har lige fundet ud af, at jeg er gravid - 1 måned efter jeg fyldte 29 år Det var i den grad planlagt, og vi har glædet os meget i de tre måneder vi nåede at prøve!

Jeg vil lige tilføje, at jeg er usikker på om de svar der kommer her er et udtryk for noget generelt i befolkningen rent statistisk  Jeg tror snarere det er et udtryk for de personer, som vælger at være på baby.dk - deraf muligvis det yngre aldersgennemsnit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

netdaddy

Min hustru var 26 og og jeg var 31 - og han var i den grad planlagt og ønsket.

Faktisk havde vi prøvet på at blive gravide siden hun var 23 og jeg 28 og på det tidspunkt havde vi været sammen i 4 1/2 år og var forlovede.

Vi blev så godt nok først gift da hun var 24 og jeg 29 - vi gad ikke det med kanel og peber, så vi giftede os 4 dage før hun blev 25 og 1 måned før jeg blev 30.

Anmeld

25. juni 2009

Stineve

baby2010 skriver:

Jeg har lige fundet ud af, at jeg er gravid - 1 måned efter jeg fyldte 29 år Det var i den grad planlagt, og vi har glædet os meget i de tre måneder vi nåede at prøve!

Jeg vil lige tilføje, at jeg er usikker på om de svar der kommer her er et udtryk for noget generelt i befolkningen rent statistisk  Jeg tror snarere det er et udtryk for de personer, som vælger at være på baby.dk - deraf muligvis det yngre aldersgennemsnit?

Årh, ja.. så godt på den ande debat at du var blevet gravid!..

Hvor er det dejligt for jer, et stort tillykke herfra!..

Neej, det er måske ikke et helt repræsentativt udslag... det har du nok ret i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.