Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver:18 år og det var planlagt Den smukkeste lille dreng på 2900 g, og i dag er han jo næsten en mand, en rigtig flot ung mand
Er 34 og skal foede til oktober, vi har proevet i 12 aar, saa det er MEGET planlagt Er dog alligevel glad for at vi ikke blev gravide med det samme for vi har naaet saa mange ting sammen som vi ellers ikke ville have gjort. De sidste mange aar har vi dog godt kunne undvaere den langt ventetid.Trine (21+3)
Stine Mai Larsen skriver:Haha... jeg ville nu også bare nyde det.. selvom min storebror også nogle gange har været flov eller pinlig over at min mor var så ung.. hehe.. han var engang til lægen, hvor han sidder i venteværelset med min mor.. så kommer lægen ud og kalder ham ind, hvorefter han siger; "ja, du må nu også gerne tage din kæreste med ind, hvis du vil det".. jeg kan sige dig, at han blev SÅ SUR!.. hi, hi..
Stine Mai Larsen skriver:Hvor er det dejligt for jer, at det endeligt er lykkedes!.. og et mange mange gange tillykke med graviditeten...
Brams skriver:Glaeder os ogsaa helt vildt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128