hvor gamle var i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2009

grinbidderen

jeg var 23 da jeg blev gravid med valdemar og blev 24 2 mdr efter så var 24 da jeg fødte ham og nej han var heller ikke planlagt da vi kun havde været sammen 3 mdr da jeg fandt ud af jeg var 2 mdr henne.. men et dejligt dejligt "uheld"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Mca<3

wamse skriver:

18 år og det var planlagt Den smukkeste lille dreng på 2900 g, og i dag er han jo næsten en mand, en rigtig flot ung mand

Ja det må man sige

Jeg var 19 da jeg blev gravid første gang og fik en dejlig pige på 3460 g ,,
Hun blev født 8 jan 1993.

Anmeld

22. juni 2009

Stineve

Er 34 og skal foede til oktober, vi har proevet i 12 aar, saa det er MEGET planlagt

Er dog alligevel glad for at vi ikke blev gravide med det samme for vi har naaet saa mange ting sammen som vi ellers ikke ville have gjort. De sidste mange aar har vi dog godt kunne undvaere den langt ventetid.

Trine (21+3)

Hvor er det dejligt for jer, at det endeligt er lykkedes!..

og et mange mange gange tillykke med graviditeten...

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stine Mai Larsen skriver:

Haha...

jeg ville nu også bare nyde det.. selvom min storebror også nogle gange har været flov eller pinlig over at min mor var så ung.. hehe.. han var engang til lægen, hvor han sidder i venteværelset med min mor.. så kommer lægen ud og kalder ham ind, hvorefter han siger; "ja, du må nu også gerne tage din kæreste med ind, hvis du vil det".. jeg kan sige dig, at han blev SÅ SUR!.. hi, hi..

LOOOOL Men ja, den slags har jeg også været ude for... Da jeg var 15 år og på ferie med min MOAR og bare var i alderen til IKKE at sidde og flette fingre med mor og se på drenge og score og alt det og folk så troede at vi var SØSKENDE!!!  Det er altså min MOR hun er 34 og VIIIILDT gammel hehe... (skal lige siges at jeg så nok lignede en på 18-19 år og min mor lignede en i slutningen af 20'erne...) Men nu er jeg jo selv 30 og føler mig ABSOLUT ikke viiiiildt gammel hehe... 

Anmeld

22. juni 2009

Brams

Stine Mai Larsen skriver:

Hvor er det dejligt for jer, at det endeligt er lykkedes!..

og et mange mange gange tillykke med graviditeten...

Glaeder os ogsaa helt vildt

Anmeld

22. juni 2009

Stineve

Brams skriver:

Glaeder os ogsaa helt vildt

Det kan jeg da godt forstå  .. det må være skønt ..

Anmeld

24. juni 2009

Diana Lill

Jeg var 30 første gang, anden gang var jeg 33 og nu er jeg gravid med vores 3 barn, og har termin d. 26 august.. og nu er jeg snart 36, så jeg er en af "de gamle" mødre...!  

Men så er det også slut, nu vil jeg have min krop for mig selv igen...!  

Anmeld

25. juni 2009

Stineve

25. juni 2009

cibatuchsi

Jeg var 17 da jeg blev gravid første gang(18 da jeg fødte)
er nu 31 og har lige fået nummer 5.

Anmeld

25. juni 2009

A.

jeg var 21½ da jeg fødte  og det var planlagt..har altid saft at jeg skal ha´den første barn inden jeg bliver 21 så det har næsten passet..venter lige 3-4 år så vil har en baby mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.