hvor gamle var i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

JustAnotherName

Blev planlagt gravid som 25-årig, men mistede da i 8-ende uge.

Et halvt år senere blev jeg så gravid igen, og fødte kort tid efter jeg var fyldt 26. Og nu har jeg lige fået nummer 2 barn som 27-årig  

De har begge været meget ønskede og planlagte ...dog blev jeg noget hurtigere gravid 2. gang, end jeg lige havde forventet (den var der bare lige med det samme, hvor vi prøvede 2 x halvt år, inden vi ventede den første)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg var 24 år og det var planlagt. Vi havde dog ikke regnet med at det ville gå hurtigt, så det var lidt sjovt.

Min mor var 18 år, da hun blev gravid med mgi. det var ikke planlagt, men hun blev rigtig glad for at hun skulle have mig, da hun havde vendt om på abort klinikken  Hun følte ikke det var tidligt at blive mor.

Jeg er tit blevet beskyldt for at være ung mor, men jeg var jo 25 år!! Syns ABSOLUT ikke jeg var 'ung mor', jeg var bare mor. Jeg syntes det er godt at få sine børn nogenlunde tidligt, men selvf når man er klar

Anmeld

21. juni 2009

Stineve

Zafir skriver:

Jeg var 24 år og det var planlagt. Vi havde dog ikke regnet med at det ville gå hurtigt, så det var lidt sjovt.

Min mor var 18 år, da hun blev gravid med mgi. det var ikke planlagt, men hun blev rigtig glad for at hun skulle have mig, da hun havde vendt om på abort klinikken  Hun følte ikke det var tidligt at blive mor.

Jeg er tit blevet beskyldt for at være ung mor, men jeg var jo 25 år!! Syns ABSOLUT ikke jeg var 'ung mor', jeg var bare mor. Jeg syntes det er godt at få sine børn nogenlunde tidligt, men selvf når man er klar

Zafir, jeg er glad for at hører din mor valgte at beholde barnet(dig) alligevel..

Min mor var også 17 år, da hun blev gravid med min storebror, men valgte at beholde.. min moster var 15 da hun fødte, så de var tidligt på den i min mors familie.. men det synes jeg nu heller ikke gør noget... Min storebror har jo fået fantastisk tæt forhold til sine bedsteforældre, da min mor boede hjemme de første år.. og det synes jeg da bestemt også kun er en god ting..

Jeg synes også det er godt at få dine børn tidligt hvis man magter det og kan klare det..

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Stine Mai Larsen skriver:

Zafir, jeg er glad for at hører din mor valgte at beholde barnet(dig) alligevel..

Min mor var også 17 år, da hun blev gravid med min storebror, men valgte at beholde.. min moster var 15 da hun fødte, så de var tidligt på den i min mors familie.. men det synes jeg nu heller ikke gør noget... Min storebror har jo fået fantastisk tæt forhold til sine bedsteforældre, da min mor boede hjemme de første år.. og det synes jeg da bestemt også kun er en god ting..

Jeg synes også det er godt at få dine børn tidligt hvis man magter det og kan klare det..

Hehe nøjser, ja man må godtnok sige, at de var nogen der var tidlige på den  I rap... Men altså - jeg syntes også det var helt fantastisk at få et dejligt tæt forhold til min farmor og farfar og den slags, da jeg var lille  De var jo ikke så gamle. Nu er jeg 30 og de er først ved at være slidte nu 

Det er skønt. Det er også mega skønt at mine forældre ikke er gamle, når de selv blvier bedster Min mor fylder 50 i år og min far fyldte 50 forrige år... Sååee...  Der er masser krudt i dem.

Anmeld

22. juni 2009

Stineve

Zafir skriver:

Hehe nøjser, ja man må godtnok sige, at de var nogen der var tidlige på den  I rap... Men altså - jeg syntes også det var helt fantastisk at få et dejligt tæt forhold til min farmor og farfar og den slags, da jeg var lille  De var jo ikke så gamle. Nu er jeg 30 og de er først ved at være slidte nu 

Det er skønt. Det er også mega skønt at mine forældre ikke er gamle, når de selv blvier bedster Min mor fylder 50 i år og min far fyldte 50 forrige år... Sååee...  Der er masser krudt i dem.

Ja, det må være rigtig skønt!.. og hold da op, nogle unge forældre du har. hehe.. min mor og far bliver begge 50 i år og jeg er 'kun' 17..

men tilgengæld, har min storebror jo så unge forældre, da han er 32, og de først bliver 50 nu..

Anmeld

22. juni 2009

Moderator

Stine Mai Larsen skriver:

Ja, det må være rigtig skønt!.. og hold da op, nogle unge forældre du har. hehe.. min mor og far bliver begge 50 i år og jeg er 'kun' 17..

men tilgengæld, har min storebror jo så unge forældre, da han er 32, og de først bliver 50 nu..

hehe sjovt du siger det, for jeg fik mega krise, da min far fyldte 50... Så tænkte jeg FÅÅÅÅK, nu bliver de ligeså gamle som de andres forældre... Men i virkeligheden, var det jo mig, der var blevet 'voksen' - For alle de andre havde forældre der var blevet 50, mens vi gik i skole, sååeee...

Men ja, de er jo lidt unge... Men det er dejligt. Jeg føler det ikke sådan, at de er anderledes end andres forældre, bare mine

Anmeld

22. juni 2009

Stineve

Lige et sidespring... Min kæreste vil jo også være lidt ældre når han får sit første barn, hvis jeg er 18-19 når vi bliver gravide , så er han ca. 27.. Men det er nu stadig en god alder, at blive forældre i, synes jeg..

Han har heller ikke følt sig klar til at få børn, før inden for de seneste månederne.. og sådan er vi jo så forskellige..

Anmeld

22. juni 2009

Stineve

Zafir skriver:

hehe sjovt du siger det, for jeg fik mega krise, da min far fyldte 50... Så tænkte jeg FÅÅÅÅK, nu bliver de ligeså gamle som de andres forældre... Men i virkeligheden, var det jo mig, der var blevet 'voksen' - For alle de andre havde forældre der var blevet 50, mens vi gik i skole, sååeee...

Men ja, de er jo lidt unge... Men det er dejligt. Jeg føler det ikke sådan, at de er anderledes end andres forældre, bare mine

Haha...

jeg ville nu også bare nyde det.. selvom min storebror også nogle gange har været flov eller pinlig over at min mor var så ung.. hehe.. han var engang til lægen, hvor han sidder i venteværelset med min mor.. så kommer lægen ud og kalder ham ind, hvorefter han siger; "ja, du må nu også gerne tage din kæreste med ind, hvis du vil det".. jeg kan sige dig, at han blev SÅ SUR!.. hi, hi..

Anmeld

22. juni 2009

Brams

Er 34 og skal foede til oktober, vi har proevet i 12 aar, saa det er MEGET planlagt

Er dog alligevel glad for at vi ikke blev gravide med det samme for vi har naaet saa mange ting sammen som vi ellers ikke ville have gjort. De sidste mange aar har vi dog godt kunne undvaere den langt ventetid.

Trine (21+3)

Anmeld

22. juni 2009

ChatH

jeg var 22 og det var ikke helt planlagt men bestemt ønsket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.