hvor gamle var i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Vingummien

22år og var ikke planlagt. Han blev lavet på p.piller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Lilac

Var 24 og han 27, og det var planlagt

Anmeld

16. juni 2009

Sabina & Simone

Jeg var 24 da jeg blev gravid og også da jeg fødte... Manden 26...
Hun var ikke helt planlagt så hurtigt, men vi vidste hvad vi gik ind til da jeg holdt pause med p-pillerne... Så man kan jo faktisk sige at vi vidste det på forhånd...

Anmeld

16. juni 2009

Stineve

Chatarina skriver:

jeg var 22 da jeg fik mine tøser, blev gravid engang som jeg så tabte i uge ni og så arbjede vi på sagen igen så det var planlagt dog ikke planlagt der kom to, men det er fantastisk!!!

Jeg tror også det er meget få mennesker der regner med, at der kommer to unger på samme tid..

Men ihh, ja.. det må da være en fantastisk følelse...

Anmeld

16. juni 2009

ChatH

Stine Mai Larsen skriver:

Jeg tror også det er meget få mennesker der regner med, at der kommer to unger på samme tid..

Men ihh, ja.. det må da være en fantastisk følelse...

Hi HI ja medmindre man har fået sat æg op men vores var helt økologiske som lægen sagde

Anmeld

16. juni 2009

Stineve

Chatarina skriver:

Hi HI ja medmindre man har fået sat æg op men vores var helt økologiske som lægen sagde

Ja, det er rigtigt...

Men det er fantastisk hvad kroppen kan gøre af sig selv..
- og hvor ser de skønne ud dine piger..

Anmeld

16. juni 2009

MorTilSnartFire <3

Jeg var 17 første gang, ikke planlagt!! Mistede det uden at opdage det  Var så blevet gravid igen, da jeg fyldte 18, hvor jeg faktisk stadig troede det var første gang. Mistede også det barn og er nu gravid igen, planlagt  Jeg er stadig 18 og er 18 når jeg føder også, hvis alt går som det skal. Min kæreste er 20..

Blev gravid med det samme og det hele er gået så hurtigt!!!

Anmeld

16. juni 2009

Stineve

Sabrina17 skriver:

Jeg var 17 første gang, ikke planlagt!! Mistede det uden at opdage det  Var så blevet gravid igen, da jeg fyldte 18, hvor jeg faktisk stadig troede det var første gang. Mistede også det barn og er nu gravid igen, planlagt  Jeg er stadig 18 og er 18 når jeg føder også, hvis alt går som det skal. Min kæreste er 20..

Blev gravid med det samme og det hele er gået så hurtigt!!!

Hej Sabrina, hvor er jeg ked af at hører du mistede barnet de første to gange...

Men et stort tillykke med din nye graviditet...

Ved i om det bliver en dreng eller pige?.. eller er det for tidligt at sige og hvor langt er du henne ?..

mange kærlige tanker stine..

Anmeld

16. juni 2009

LineD

Her er vi begge 22 år, termin 1 december.
Absolut planlagt!

Anmeld

16. juni 2009

Stineve

det er jo dejligt.. og tillykke ! ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.