hvor gamle var i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

Jules

Jeg var 21 - Vi besluttede at smide p-pillerne i fællesskab og allerede ved næste ægløsning var der gevinst .... Julie - Mor til Viktor på snart 9 mån  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

zille_87

Første gang var jeg 15 år (var blevet 16 inden fødslen) og det var bestemt ikke planlagt...

Anden gang var jeg 21 år og det var heller ikke planlagt...

Anmeld

16. juni 2009

lion

Det var IKKE planlagt, da vi kun havde været kærster i max 3 uger.
Men jeg har altid haft det sådan bliver jeg gravid beholder jeg det.
Vi er stadigvæk sammen og Cassandra er 10 mdr.
Jeg var 25 år da jeg blev gravid og jeg fødte Cassandra 4 dage før jeg blev 26år.
Jeg kan være gravid nu, da min mens er 9 dage forsent på den, men jeg har ikk taget nogen test da jeg de sidste 2 gange jeg testede, kom det sammen dag og der var jeg også gået over tid. Men hvis jeg er gravid er det planlagt.

Anmeld

16. juni 2009

sarahb

V i var 25 og 27 og det var planlagt

Anmeld

16. juni 2009

banaman89

Jeg er 20 og det er min kæreste også ,, og det var ikke planlagt .. og jeg har termin den 25 sep ..

Anmeld

16. juni 2009

Mira0911

Var 23.....

Anmeld

16. juni 2009

karina1980

var 20 da jeg blev gravid og 21 da jeg født 1 gang og da havde vi forsøgt i et år og havde opgivet og var faktisk ved at gå fra hinanden,

men vi blev sammen da vi opdagede jeg var gravid, dog endte forholdet 8 mdr efter jeg havde født,

2 gang var jeg 23 da jeg fødte og det var heller ikke planlagt, men jeg gav ham valget om at blive eller være fri til at gå sin vej, da barnet blev... og han valgte at blive

som 26 årig blev jeg sterreliseret, efter at måtte have taget beslutningen om at få 2 aborter, 

Anmeld

16. juni 2009

Nanna1985

Jeg blev gravid 1 måned før jeg fyldte 21 år..Fik min datter som 21 årige

Jeg venter vores andet barn nu og er idag 29+0 og er lige fyldt 24 år

Anmeld

16. juni 2009

tumle81

Jeg blev gravid som 22 årig første gang, og fødte 14 dage inden jeg blev 23 år. Det var planlagt selvom vi kun havde været kærester i 5 mdr!!

Anden gang blev jeg gravid som 25 årig og fødte vores søn som 26 årig. Han var også planlagt..

Jeg er lige blevet 28, men blev gravid da jeg var 27 år. Har termin til oktober. Denne baby var ikke planlagt men vi glæder os da til at blive forældre endnu en gang...

Knus Kathrina

Anmeld

16. juni 2009

SmørBlomstens Mor

Jeg var 21 år da jeg blev gravid, 22 da jeg fødte Det var ikke planlagt da jeg havde fået oplyst at jeg ikke kunne få børn uden hjælp, men en dejlig overraskelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.