hvor gamle var i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2009

Pige2009

Var 27, men er 28 når jeg føder og det var absolut ikke planlagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Maddox

Jeg var 19 år da jeg blev gravid med min datter, og nåede lige at blive 20 inden jeg fødte. Hun var ikke planlagt, da jeg altid har sagt, at jeg først skulle have børn, når jeg var 25.. Meeen et ønskebarn var/er hun helt sikkert

Min søn derimod er planlagt og kom næsten på bestilling. Jeg testede positiv kun 2 dage efter min 25 års fødselsdag

Jeg fortryder ikke at have fået Filippa så tidligt, ej heller at der næsten er 5½ år imellem dem. Jeg ville intet gøre om!

Anmeld

15. juni 2009

Astrid P

Jeg blev gravid lige inden min 29 års fødselsdag. Det var nogenlunde planlagt, men gik lidt hurtigere end forventet...

Jeg kunne ikke have ønsket det anderledes!

Anmeld

15. juni 2009

louisepigen23

jeg var 23 år da jeg blev gravid og 24 da jeg fødte...

det var ikke planlagt men har ikke fortrudt noget som helst... jeg har bare den dejligste lille dreng på snart 3 mdr...

Knus Louise

Anmeld

16. juni 2009

Stineve

Astrid P skriver:

Jeg blev gravid lige inden min 29 års fødselsdag. Det var nogenlunde planlagt, men gik lidt hurtigere end forventet...

Jeg kunne ikke have ønsket det anderledes!

Ja, sådan kan det jo gå ...

og tillykkke med det...

Anmeld

16. juni 2009

Dansker i England

Jeg er 26 nu - fylder 27 i juli og har termin 1. september. Det var absolut ikke planlagt - men sådan kan tingene jo gå.

Anmeld

16. juni 2009

Stineve

Ja, det kan det jo ..

Men har du så nogle børn i forvejen, eller er det første gang ? ...

Anmeld

16. juni 2009

Ni-ko-li-ne

jeg var 24år da jeg blev gravid.... planlagt... :0) og 25 år da Nikoline kom til verden :0)

Anmeld

16. juni 2009

ChatH

jeg var 22 da jeg fik mine tøser, blev gravid engang som jeg så tabte i uge ni og så arbjede vi på sagen igen så det var planlagt dog ikke planlagt der kom to, men det er fantastisk!!!

Anmeld

16. juni 2009

vanessa

Jeg var 25 da jeg blev gravid..fødte min søn var jeg 26 år.....
Og nu er jeg 35 år og skal forhåbenlig føde om 13 dage..vi
venter en pige....og det er mit sidste barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.