Ka+Ma=Be skriver:
Se dét kan jeg virkelig godt forstå
Uden helt at vide hvor gammel du er?
Jeg har ville have børn siden jeg var 20 år og nåede at blive 24 år lidt inden jeg fødte. Det er senere end jeg regnede med, men ikke en dårlig ting. Det ved jeg nu, hvor jeg har været det igennem
Men det er bestemt rart at være ung med sit barn - at have overskud, energi og ikke mindst lyst til at være aktiv med sit barn er dejligt. Selvom vi er voksne synes vi stadig det er sjovt at lave snemænd, kælke, spille bold, rutche, gynge og så videre 
Han har ikke følt det har været hårdt, men har også indrømmet at jeg har taget størstedelen af byrden. Det er jo hovedsageligt kvinden der er på det første år med amning og barsel. Men det er jo kun rart at han har fundet det naturligt at blive far og at ændringerne i vores hverdag ikke har været negative 
Årh, nej det ved du jo ikke, men jeg er 26 år og han er 27 år.. Så synes nu vi har alderen til det, ihvertfald!!!
Lige præcis, man vil gerne alle de ting der med sine børn, det er helt sikkert også det jeg tænker. Min kæreste har selv en 'gammel' far, han er 65 år, så tror det har smittet lidt af på min kæreste (det skal dertil siges at min kæreste har en søster på 43 år også, men stadig)
Ja, moderen vil jo altid være den der tager sig mest af barnet det første lange stykke tid, sådan er det jo, det er nok svært at lave om på.. Og det vil jeg med glæde gøre, jeg vil jo også have barsel, så no problem.
Anmeld