Årh, stadig skruk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Mor til Ella

Miss-86 skriver:

Nej vores omgangskreds har ingen børn, heller ingen udsigt til de får det de næste par år, men man ved jo aldrig.

Jeg forstår bare ikke at han så siger at hvis nu jeg blev gravid ved et uheld, så vil han tage ansvaret og ikke gå sin vej! Det er sådan lidt, dobbeltmoralsk i mine øre.

Det der blev start skuddet her var at vores tætteste venner fik børn. Men det er der jo så ikke udsigter til....

Det lyder også flot at han siger det, men det er virkelig nemt at sige, når man ikke står i situationen..... 

Men håber virkelig for dig at han snart bliver klar så i kan påbegynde projektet, og begge føle det rigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

RiUL

Miss-86 skriver:

Han har lige sagt at han stadig synes han er ung, Hmm, sagde jeg, det er du jo stadig selvom du får et barn, men ung aaah, han er 27 år...

Årh, føler med dig  

Men tja - man er jo stadig ung når man er 27, men det begynder jo også at blive svære og svære at blive gravid jo ældre man blir, og hvis man gerne vil ha mere end et barn... Min kæreste er 24, og var 23 da han blev far, og han er hverken blevet yngre eller ældre af at blive far og vennerne er der stadig, der er bare flere der selv er blevet forældre

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Mor til Ella skriver:

Det der blev start skuddet her var at vores tætteste venner fik børn. Men det er der jo så ikke udsigter til....

Det lyder også flot at han siger det, men det er virkelig nemt at sige, når man ikke står i situationen..... 

Men håber virkelig for dig at han snart bliver klar så i kan påbegynde projektet, og begge føle det rigtigt

Nej gør det ikke, min ene veninde er lige blevet fyret, min anden er under uddannelse og ja, så en del single fyre eller nogle som lige har fået en kæreste, så udsigterne er små..

Ja, det lyder da flot, men er os sikker på han mener det.. Han siger samtidig at han selv ville ønske at han var klar... Hmm, ja, det er godt nok svært at vente. Er sku utroligt at vores forhold har kunne holde til mine skruk udbrud det sidste 1 ½ år... Forstår det ikke, tænker bare om det kan holde meget længere..

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Årh, føler med dig  

Men tja - man er jo stadig ung når man er 27, men det begynder jo også at blive svære og svære at blive gravid jo ældre man blir, og hvis man gerne vil ha mere end et barn... Min kæreste er 24, og var 23 da han blev far, og han er hverken blevet yngre eller ældre af at blive far og vennerne er der stadig, der er bare flere der selv er blevet forældre

Ja, det er man nemlig, sagde jeg os ... Han har mange åndssvage argumenter! Jeg gider ikke være oldgammel med mine børn

Haha, nej alderen ændrer sig jo ikke fordi man får børn!

Ved simpelthen ikke hvad der foregår inde i hans hoved, han siger han heller ikke selv ved hvorfor han ikke er klar, for han er ikke psykolog.

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Ella

Miss-86 skriver:

Nej gør det ikke, min ene veninde er lige blevet fyret, min anden er under uddannelse og ja, så en del single fyre eller nogle som lige har fået en kæreste, så udsigterne er små..

Ja, det lyder da flot, men er os sikker på han mener det.. Han siger samtidig at han selv ville ønske at han var klar... Hmm, ja, det er godt nok svært at vente. Er sku utroligt at vores forhold har kunne holde til mine skruk udbrud det sidste 1 ½ år... Forstår det ikke, tænker bare om det kan holde meget længere..

Kan han holde til det kan han også holde til en nybagt mor

Jeg ved hvad jeg taler om

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Mor til Ella skriver:

Kan han holde til det kan han også holde til en nybagt mor

Jeg ved hvad jeg taler om

Haha, ja du har nok ret. Men hold da op, har smidt ham ud en del gange og endda tilbudt at pakke for ham.. Hvor er det også tarveligt at true med, når jeg tænker over det. Men ja, det er bare så meget jeg ønsker en baby!

Anmeld

7. januar 2013

mpr

Miss-86 skriver:

Tjah, indtil man selv får en, som andre kigger efter og man selv kun har øje for den nye lille

Ja lige indtil der :p + så igen fra skrukheden rammer en igen :p

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

Miss-86 skriver:

Hehe, du er ikke pain in the ass Dejligt at høre det fra andre, hvordan de har oplevet det ...
Tjah, men jeg mener også vi har alderen til det, er ældre end jeg havde forventet jeg ville være, når jeg skulle have barn ... Det går mig meget på, vil gerne være ung med mine børn.

Hold da op, har han ikke følt det har været hårdt?

Se dét kan jeg virkelig godt forstå Uden helt at vide hvor gammel du er? 

Jeg har ville have børn siden jeg var 20 år og nåede at blive 24 år lidt inden jeg fødte. Det er senere end jeg regnede med, men ikke en dårlig ting. Det ved jeg nu, hvor jeg har været det igennem Men det er bestemt rart at være ung med sit barn - at have overskud, energi og ikke mindst lyst til at være aktiv med sit barn er dejligt. Selvom vi er voksne synes vi stadig det er sjovt at lave snemænd, kælke, spille bold, rutche, gynge og så videre

Han har ikke følt det har været hårdt, men har også indrømmet at jeg har taget størstedelen af byrden. Det er jo hovedsageligt kvinden der er på det første år med amning og barsel. Men det er jo kun rart at han har fundet det naturligt at blive far og at ændringerne i vores hverdag ikke har været negative

Anmeld

8. januar 2013

Miss-86

Chel1992 skriver:

Ja lige indtil der :p + så igen fra skrukheden rammer en igen :p

Jaaa præcis

Anmeld

8. januar 2013

Miss-86

Ka+Ma=Be skriver:

Se dét kan jeg virkelig godt forstå Uden helt at vide hvor gammel du er? 

Jeg har ville have børn siden jeg var 20 år og nåede at blive 24 år lidt inden jeg fødte. Det er senere end jeg regnede med, men ikke en dårlig ting. Det ved jeg nu, hvor jeg har været det igennem Men det er bestemt rart at være ung med sit barn - at have overskud, energi og ikke mindst lyst til at være aktiv med sit barn er dejligt. Selvom vi er voksne synes vi stadig det er sjovt at lave snemænd, kælke, spille bold, rutche, gynge og så videre

Han har ikke følt det har været hårdt, men har også indrømmet at jeg har taget størstedelen af byrden. Det er jo hovedsageligt kvinden der er på det første år med amning og barsel. Men det er jo kun rart at han har fundet det naturligt at blive far og at ændringerne i vores hverdag ikke har været negative

Årh, nej det ved du jo ikke, men jeg er 26 år og han er 27 år.. Så synes nu vi har alderen til det, ihvertfald!!!

Lige præcis, man vil gerne alle de ting der med sine børn, det er helt sikkert også det jeg tænker. Min kæreste har selv en 'gammel' far, han er 65 år, så tror det har smittet lidt af på min kæreste (det skal dertil siges at min kæreste har en søster på 43 år også, men stadig)

Ja, moderen vil jo altid være den der tager sig mest af barnet det første lange stykke tid, sådan er det jo, det er nok svært at lave om på.. Og det vil jeg med glæde gøre, jeg vil jo også have barsel, så no problem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.