Årh, stadig skruk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Miss-86

Mor til Ella skriver:

Ah det er surt

Hvad siger han udsigterne er????

Han siger ingeting om udsigterne, det kan han ikke siger han. Jeg har sagt til ham at han har resten af ugen til at tænke over tingene også skal han fortælle mig, hvad han er kommet frem til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

RiUL

Miss-86 skriver:

Jaa, hvis så bare det hjalp :/

Hva' skal jeg gøre?? Æv.

Ved ikke hvad du skal gøre

For efter så mange år, synes jeg da han burde give det en chance.. Og må indrømme, jeg tror sgu ikke at man bliver 100% parat til det, før baby er ude! Især ikke når man er en mand..

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Stivdie skriver:

Oh yes! Og i Friends i forgårs var Rachel også gravid - og i Kongen af Queens prøvede de at blive gravide...

Jeg går også godt tænkt på, at du faktisk ikke kan se noget som helst i tv uden der er babyer, gravide eller hentydninger til gravide med... Suk!

OG NU en gravid i den nye serie DICTE ...

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Ved ikke hvad du skal gøre

For efter så mange år, synes jeg da han burde give det en chance.. Og må indrømme, jeg tror sgu ikke at man bliver 100% parat til det, før baby er ude! Især ikke når man er en mand..

Nej, det ved jeg nemlig heller ikke ..

Lige netop det du skriver der, det har jeg sagt til ham massevis af gange.. Men jeg ved ikke om det helt siver ind. Hehe.

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

Miss-86 skriver:

Nej, det ved jeg nemlig heller ikke ..

Lige netop det du skriver der, det har jeg sagt til ham massevis af gange.. Men jeg ved ikke om det helt siver ind. Hehe.

Hvad er det der gør at han ikke er klar?  

Synes altså at han burde gå lidt på kompromis, det er jo ikke kun hans valg der er lov - helt ærligt i er to, og jeg kan virkelig godt forstå at du er skruk..

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Hvad er det der gør at han ikke er klar?  

Synes altså at han burde gå lidt på kompromis, det er jo ikke kun hans valg der er lov - helt ærligt i er to, og jeg kan virkelig godt forstå at du er skruk..

Han kan ikke helt sige hvad det er.. Det er underligt ikke? Han sagde her til aften at han ønskede at han var klar, Hmm...

Ja, ville også mene at man måtte finde et kompromis..

Anmeld

7. januar 2013

Stivdie

Miss-86 skriver:

LeJeg

OG NU en gravid i den nye serie DICTE ...

Jeg har givet op og ser Top Gear med kæresten. Det skulle virkelig undre mig, om der er nogen gravide eller babyer med der - men det er vist også det eneste program for tiden.
Troede ellers januar var all about slankekure?

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

Miss-86 skriver:

Han kan ikke helt sige hvad det er.. Det er underligt ikke? Han sagde her til aften at han ønskede at han var klar, Hmm...

Ja, ville også mene at man måtte finde et kompromis..

Er der ingen af hans kammerater der har fået børn endnu? Kan være han frygter at han vil blive "glemt".. 

Jeg synes du burde køre lidt på ham mht et kompromis - det er da totalt totur at han lover dig i skal igang i september, og så bare trækker i land 

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Er der ingen af hans kammerater der har fået børn endnu? Kan være han frygter at han vil blive "glemt".. 

Jeg synes du burde køre lidt på ham mht et kompromis - det er da totalt totur at han lover dig i skal igang i september, og så bare trækker i land 

Nej ingen af hans kammerater har børn, har jeg os spurgt ind til, for har nemlig selv haft den tanke...

Ja, det kompromis har jeg også sagt til ham at han skulle tage og tænke over, for man er trods alt 2 om det her..

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Stivdie skriver:

Jeg har givet op og ser Top Gear med kæresten. Det skulle virkelig undre mig, om der er nogen gravide eller babyer med der - men det er vist også det eneste program for tiden.
Troede ellers januar var all about slankekure?

Ja, jeg skruede os væk, da jeg så den gravide..

Nej der er vist ikke noget baby' over topgear ...
Tsk, slankekur, folk laver jo ikke andet end børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.