Årh, stadig skruk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Miss-86

Chel1992 skriver:

Jeg er helt enig.. Synes ikke jeg ser andet end folk der er gravide eller har nyfødte Både i virkeligheden og på tv... 

men det er jo bare noget man må leve med

Tjah, indtil man selv får en, som andre kigger efter og man selv kun har øje for den nye lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

Miss-86 skriver:

Hvor sjovt, jaaa jeg ved godt jeg ikke er den eneste der har det sådan..

Det er du bestemt ikke! Men det bliver det ikke mindre irriterende af! Kan tydeligt huske følelsen.

Det skal nok blive bedre og en dag er manden også med på ideen!

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Ka+Ma=Be skriver:

Det er du bestemt ikke! Men det bliver det ikke mindre irriterende af! Kan tydeligt huske følelsen.

Det skal nok blive bedre og en dag er manden også med på ideen!

Jeg synes nu jeg har ventet længe nok - 1 ½ år, puha, det er længe...

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Det var godt - og så synes jeg altså at du skal presse ham lidt! Ved godt folk siger at begge skal være klar osv. Men man ved jo ikke hvad det er man går ind til, hvordan skal man så blive 100% klar

Han har lige sagt at han stadig synes han er ung, Hmm, sagde jeg, det er du jo stadig selvom du får et barn, men ung aaah, han er 27 år...

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg synes nu jeg har ventet længe nok - 1 ½ år, puha, det er længe...

Forstår dig Jeg ventede i 3 år. Tilgengæld fik jeg en mand der var med på ideen og som delte ansvaret hele vejen rundt. Og set i bakspejlet var det måske meget godt at vi ikke fik barn de 3 år forinden Men den erkendelse kan man jo først gøre, når man har fået barnet!

Sorry jeg er en pain in the ass haha. Håber da han bliver varm for ideen om et barn. Det er uden tvivl det mest fantastiske man kan opleve, selvom det også er hårdt 

Jeg kan sige fra min kæreste, at han ikke har oplevet det som hårdt at blive forældre På trods af, at han var så mange år om at være med i båden.

Anmeld

7. januar 2013

Stivdie

Miss-86 skriver:

Ja, jeg skruede os væk, da jeg så den gravide..

Nej der er vist ikke noget baby' over topgear ...
Tsk, slankekur, folk laver jo ikke andet end børn

Nej, men al den lagengymnastik der skal til kan vel også ses som en form for slankekur? Det er da i hvert fald en af de sjovere træningsmetoder - og skulle det ikke virke efter hensigten og man går hen og bliver tyl alligevel, så er det jo bare ekstra bonus

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Ella

Miss-86 skriver:

Han siger ingeting om udsigterne, det kan han ikke siger han. Jeg har sagt til ham at han har resten af ugen til at tænke over tingene også skal han fortælle mig, hvad han er kommet frem til.

Det er bare træls, men omvendt ønsker man jo heller ikke at stå som alene mor, fordi han faktisk ikke var klar

Men håber da han kommer med et svar du kan bruge til noget...

Har jeres omgangs kreds børn????

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Ka+Ma=Be skriver:

Forstår dig Jeg ventede i 3 år. Tilgengæld fik jeg en mand der var med på ideen og som delte ansvaret hele vejen rundt. Og set i bakspejlet var det måske meget godt at vi ikke fik barn de 3 år forinden Men den erkendelse kan man jo først gøre, når man har fået barnet!

Sorry jeg er en pain in the ass haha. Håber da han bliver varm for ideen om et barn. Det er uden tvivl det mest fantastiske man kan opleve, selvom det også er hårdt 

Jeg kan sige fra min kæreste, at han ikke har oplevet det som hårdt at blive forældre På trods af, at han var så mange år om at være med i båden.

Hehe, du er ikke pain in the ass Dejligt at høre det fra andre, hvordan de har oplevet det ...
Tjah, men jeg mener også vi har alderen til det, er ældre end jeg havde forventet jeg ville være, når jeg skulle have barn ... Det går mig meget på, vil gerne være ung med mine børn.

Hold da op, har han ikke følt det har været hårdt?

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Mor til Ella skriver:

Det er bare træls, men omvendt ønsker man jo heller ikke at stå som alene mor, fordi han faktisk ikke var klar

Men håber da han kommer med et svar du kan bruge til noget...

Har jeres omgangs kreds børn????

Nej vores omgangskreds har ingen børn, heller ingen udsigt til de får det de næste par år, men man ved jo aldrig.

Jeg forstår bare ikke at han så siger at hvis nu jeg blev gravid ved et uheld, så vil han tage ansvaret og ikke gå sin vej! Det er sådan lidt, dobbeltmoralsk i mine øre.

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Stivdie skriver:

Nej, men al den lagengymnastik der skal til kan vel også ses som en form for slankekur? Det er da i hvert fald en af de sjovere træningsmetoder - og skulle det ikke virke efter hensigten og man går hen og bliver tyl alligevel, så er det jo bare ekstra bonus

Ja, det har du ret i Haha! Dejlig motion er det da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.