Årh, stadig skruk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

RiUL

Miss-86 skriver:

Nej ingen af hans kammerater har børn, har jeg os spurgt ind til, for har nemlig selv haft den tanke...

Ja, det kompromis har jeg også sagt til ham at han skulle tage og tænke over, for man er trods alt 2 om det her..

Tror måske lidt det er det der skræmmer mænd, for så kan de jo ikke være ligeså meget med

Men synes han skal tage sig sammen Og se at komme lidt med på ideen, og lade være med at tænke så meget på det med at være parat! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Tror måske lidt det er det der skræmmer mænd, for så kan de jo ikke være ligeså meget med

Men synes han skal tage sig sammen Og se at komme lidt med på ideen, og lade være med at tænke så meget på det med at være parat! 

Ja, men har sagt til ham at han stadig kan tage ud, på trods af et barn, nogle gange må han så bare have barnet med

Jeg synes os han skal tage sig sammen  Og lette R**EN!

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

Miss-86 skriver:

Ja, men har sagt til ham at han stadig kan tage ud, på trods af et barn, nogle gange må han så bare have barnet med

Jeg synes os han skal tage sig sammen  Og lette R**EN!

Ja, herhjemme har der aldrig været nogle problemer, heller ikke selvom min kærestes venner ikke har børn

Så gi ham et spark bagi og sig nu er det nu!!!

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Ja, herhjemme har der aldrig været nogle problemer, heller ikke selvom min kærestes venner ikke har børn

Så gi ham et spark bagi og sig nu er det nu!!!

Nej, det tror jeg også kun er hvad man selv gør det til. Vi skal jo begge have vores venner, på trods af et barn og man kan jo have barnet med, uden problemer!

Jeg har sagt til ham, at han kan tænke (endnu engang) over tingene til på søndag, så skal vi finde ud af noget!!

Anmeld

7. januar 2013

mpr

Miss-86 skriver:

Jaa, det går jo ikke væk - Men altså, behøver alt i fjernsynet være med gravide eller små børn.. Lørdag var der filmen Knocked Up, Igår var der en film, hvor man så en lille nyfødt, Serien Will & Grace, der er Grace gravid... Ja og jeg kunne blive ved!!!

Nåå, undskyld mit lille 'sure' opstød

Jeg er helt enig.. Synes ikke jeg ser andet end folk der er gravide eller har nyfødte Både i virkeligheden og på tv... 

men det er jo bare noget man må leve med

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

Miss-86 skriver:

Nej, det tror jeg også kun er hvad man selv gør det til. Vi skal jo begge have vores venner, på trods af et barn og man kan jo have barnet med, uden problemer!

Jeg har sagt til ham, at han kan tænke (endnu engang) over tingene til på søndag, så skal vi finde ud af noget!!

Det var godt - og så synes jeg altså at du skal presse ham lidt! Ved godt folk siger at begge skal være klar osv. Men man ved jo ikke hvad det er man går ind til, hvordan skal man så blive 100% klar

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

De bliver sq aldrig parate alligevel! hehe

Mathias havde også svært ved at "blive klar", men har da efterfølgende udtalt, at det ikke er så hårdt at blive forældre som han troede  

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

Miss-86 skriver:

Jaa, det går jo ikke væk - Men altså, behøver alt i fjernsynet være med gravide eller små børn.. Lørdag var der filmen Knocked Up, Igår var der en film, hvor man så en lille nyfødt, Serien Will & Grace, der er Grace gravid... Ja og jeg kunne blive ved!!!

Nåå, undskyld mit lille 'sure' opstød

Det er fantastisk med sådan en selektiv opmærksomhed!  

Da jeg var skruk så jeg gravide alle vejne, da jeg var gravid så jeg babyer alle vejne og nu lægger jeg kun mærke til de "større" børn! Jeg ser slet ikke de gravide mere

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Det var godt - og så synes jeg altså at du skal presse ham lidt! Ved godt folk siger at begge skal være klar osv. Men man ved jo ikke hvad det er man går ind til, hvordan skal man så blive 100% klar

Jeg presser også, og det har jeg gjort længe, har været ligeglad med at folk har sagt jeg ikke skulle... Han har indtil videre godt kunne tage det!

Nej netop, jeg ved jo heller ikke hvad jeg går ind til, før jeg står med en baby i armen, jeg ved bare at jeg er så klar. Eller føler det sådan nu.

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Ka+Ma=Be skriver:

Det er fantastisk med sådan en selektiv opmærksomhed!  

Da jeg var skruk så jeg gravide alle vejne, da jeg var gravid så jeg babyer alle vejne og nu lægger jeg kun mærke til de "større" børn! Jeg ser slet ikke de gravide mere

Hvor sjovt, jaaa jeg ved godt jeg ikke er den eneste der har det sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.