Årh, stadig skruk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.904 visninger
49 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Miss-86

Jaa, det går jo ikke væk - Men altså, behøver alt i fjernsynet være med gravide eller små børn.. Lørdag var der filmen Knocked Up, Igår var der en film, hvor man så en lille nyfødt, Serien Will & Grace, der er Grace gravid... Ja og jeg kunne blive ved!!!

Nåå, undskyld mit lille 'sure' opstød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Mor til Ella

Miss-86 skriver:

Jaa, det går jo ikke væk - Men altså, behøver alt i fjernsynet være med gravide eller små børn.. Lørdag var der filmen Knocked Up, Igår var der en film, hvor man så en lille nyfødt, Serien Will & Grace, der er Grace gravid... Ja og jeg kunne blive ved!!!

Træls

Jeg troede da i var gået igang????

Anmeld

7. januar 2013

Stivdie

Miss-86 skriver:

Oh yes! Og i Friends i forgårs var Rachel også gravid - og i Kongen af Queens prøvede de at blive gravide...

Jeg går også godt tænkt på, at du faktisk ikke kan se noget som helst i tv uden der er babyer, gravide eller hentydninger til gravide med... Suk!

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Træls

Jeg troede da i var gået igang????

Ja, det troede jeg også.. Men ja, han er ikke klar. Sååå en smule frustreret kan man godt sige jeg er

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Stivdie skriver:

Oh yes! Og i Friends i forgårs var Rachel også gravid - og i Kongen af Queens prøvede de at blive gravide...

Jeg går også godt tænkt på, at du faktisk ikke kan se noget som helst i tv uden der er babyer, gravide eller hentydninger til gravide med... Suk!

Lige netop, kunne blive ved.. Har os set de serier der, Øv!

Anmeld

7. januar 2013

Stivdie

Miss-86 skriver:

Lige netop, kunne blive ved.. Har os set de serier der, Øv!

Ja, det kan godt blive lige i overkanten
Men det skal nok blive vores tur en dag, og så kan vi nyde at bombardere alle de andre stakler med vores underskønne babyer

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Stivdie skriver:

Ja, det kan godt blive lige i overkanten
Men det skal nok blive vores tur en dag, og så kan vi nyde at bombardere alle de andre stakler med vores underskønne babyer

Du har ret, jeg synes bare jeg har ventet LÆNGE nu, været skruk LÆNGE nu...

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Ella

Miss-86 skriver:

Ja, det troede jeg også.. Men ja, han er ikke klar. Sååå en smule frustreret kan man godt sige jeg er

Ah det er surt

Hvad siger han udsigterne er????

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

Miss-86 skriver:

Gi' ham et ordentligt spark i r*ven 

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Gi' ham et ordentligt spark i r*ven 

Jaa, hvis så bare det hjalp :/

Hva' skal jeg gøre?? Æv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.