Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Church skriver: Så ramte vi den 30. uge Vægten er steget en del og viser nu +7,5 kg, fra startvægten. Mavens omfang er nu 100 cm Kan godt forstå at jeg føler mig stor efterhånden Men stadig ingen strækmærker Pigerne har travlt i maven De hikker løs og maven hopper og danser Det er en helt fantastisk følelse. Næste scanning er på onsdag. Vi glæder os til at se pigerne igen
Så ramte vi den 30. uge
Vægten er steget en del og viser nu +7,5 kg, fra startvægten. Mavens omfang er nu 100 cm Kan godt forstå at jeg føler mig stor efterhånden Men stadig ingen strækmærker
Pigerne har travlt i maven De hikker løs og maven hopper og danser Det er en helt fantastisk følelse.
Næste scanning er på onsdag. Vi glæder os til at se pigerne igen
Rigtig flot mave dejligt at høre de har det skønt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maiken Løth skriver: Ej hvor er du fin! - En rigtig god ting mod strækmærker er aloe vera creme, min mor var igennem 4 graviditeter uden strækmærker og hun smurte sig ind i aloe vera :-)
Ej hvor er du fin! - En rigtig god ting mod strækmærker er aloe vera creme, min mor var igennem 4 graviditeter uden strækmærker og hun smurte sig ind i aloe vera :-)
Tak skal du have
Jeg ved ikke helt om jeg tror på at man kan forebygge det. Det hænger vist mere sammen med hormonerne. Min mor har heller ingen strækmærker og hun har aldrig brugt noget for at undgå det. Men det skader jo ikke at prøve
AnnL skriver: Rigtig flot mave dejligt at høre de har det skønt
Tak skal du have!
Ja det er dejligt at der er godt gang i dem
Tranebaer skriver: Spændende De kan jo være som nat og dag, men f.eks. Mary-Kate og Ashley Olsen er også tveæggede, og dem kan jeg ikke se forskel på!
Spændende De kan jo være som nat og dag, men f.eks. Mary-Kate og Ashley Olsen er også tveæggede, og dem kan jeg ikke se forskel på!
Ja jeg er meget spændt på at se dem
Hvor er du altså bare smuk ! Men det har jeg vidst sagt før
Et helt facineret over kroppen kan bære flere babyer .. Jeg ville altså tippe forover
morethanperfect skriver: Hvor er du altså bare smuk ! Men det har jeg vidst sagt før Et helt facineret over kroppen kan bære flere babyer .. Jeg ville altså tippe forover
Tusind tak skal du have!
Ja det er helt utroligt at det kan lade sig gøre. Men det går fint indtil videre og er ikke væltet endnu
Miss Church skriver: Tusind tak skal du have! Ja det er helt utroligt at det kan lade sig gøre. Men det går fint indtil videre og er ikke væltet endnu
Ret heldigt må man sige
morethanperfect skriver: Ret heldigt må man sige
Nemlig Det er noget rod at gå og dingle rundt
Puha... Jeg er absolut ikke ligeså udspilet som dig og det gør ondt i huden på mig nu her... Gør det ikke vildt ondt at være så stram i skindet???
Stadig en SMUK SMUK mave, du bærer den super flot, men kan slet slet ikke forestille mig hvor TUNGT det må være at rende rundt med to der fylder så meget....
århj!!! en fantastisk smuk tvillige mave!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128