Tvillingemave 29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.583 visninger
65 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Miss Church

Så ramte vi den 30. uge  

Vægten er steget en del og viser nu +7,5 kg, fra startvægten. 
Mavens omfang er nu 100 cm  Kan godt forstå at jeg føler mig stor efterhånden Men stadig ingen strækmærker 

Pigerne har travlt i maven De hikker løs og maven hopper og danser  Det er en helt fantastisk følelse. 

Næste scanning er på onsdag. Vi glæder os til at se pigerne igen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Nettemor

Wow. Hvor er du fin. Og STOR har du fået en dato til igangsættelse eller hvordan virker det når det er tvillinger?

Og er det forresten enægget eller?

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

Nettemor skriver:

Wow. Hvor er du fin. Og STOR har du fået en dato til igangsættelse eller hvordan virker det når det er tvillinger?

Og er det forresten enægget eller?

Tak skal du have Ja jeg føler mig kæmpe! 

Nej det har jeg ikke. Men jeg skal sættes igang omkring uge 38, hvis de ikke er kommet selv inden Såå der er ca. 2 måneder til jeg har mine piger i armene 

Det er tveæggede, men begge piger

Anmeld

7. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Så ramte vi den 30. uge  

Vægten er steget en del og viser nu +7,5 kg, fra startvægten. 
Mavens omfang er nu 100 cm  Kan godt forstå at jeg føler mig stor efterhånden Men stadig ingen strækmærker 

Pigerne har travlt i maven De hikker løs og maven hopper og danser  Det er en helt fantastisk følelse. 

Næste scanning er på onsdag. Vi glæder os til at se pigerne igen  

du flækker da snart

er ret imponeret over du kun har taget 7,5 kg på - der er TO bebser og du er 29+

jeg har taget mere på en dig (fløjte fløjte)

men smuk er du

Anmeld

7. januar 2013

Mettefpigen

Wauw.... :-) hvor er du flot og STOR! :-)

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

du flækker da snart

er ret imponeret over du kun har taget 7,5 kg på - der er TO bebser og du er 29+

jeg har taget mere på en dig (fløjte fløjte)

men smuk er du

Haha ja måske 

Ja det er faktisk også lidt vildt synes jeg. Det er hvert fald nærmest kun babyer jeg har taget på. Men det klager jeg ikke over

Tusind tak søde! 

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

Mettefpigen skriver:

Wauw.... :-) hvor er du flot og STOR! :-)

Ja det må man sige  De fylder godt derinde! Glæder mig til at høre hvad de vejer nu.

Mange tak! 

Anmeld

7. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Haha ja måske 

Ja det er faktisk også lidt vildt synes jeg. Det er hvert fald nærmest kun babyer jeg har taget på. Men det klager jeg ikke over

Tusind tak søde! 

hvor store er de egentlig efterhånden derinde?

der er jo heller ikke så meget som et gram der sidder forket! - er lidt misundelig jeg er blevet totalt flomme

Anmeld

7. januar 2013

Nettemor

Miss Church skriver:

Tak skal du have Ja jeg føler mig kæmpe! 

Nej det har jeg ikke. Men jeg skal sættes igang omkring uge 38, hvis de ikke er kommet selv inden Såå der er ca. 2 måneder til jeg har mine piger i armene 

Det er tveæggede, men begge piger

Der er ikke lang tid til Det bliver godt.

Bliver spændende at se hvor forskellige de er.

Vores tidligere nabo havde tveægget tvilling piger. De var som dag og nat. Hvis man mødte dem uden at kende dem ville man ikke engang gætte på de var i familie Den ene var 5-8 cm højere end den anden (8år) Og den ene havde glat lyst hår og lys i huden, den anden krøllet mørkt hår og med en større tendens til at blive brun. Den lyse, en drengepige uden lige. altid med en skramme og nærmest aldrig i kjole. Den mørke et rigtig pige. Hun troede næsten hun skulle dø hvis hun ikke kunne have kjole på osv.

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

hvor store er de egentlig efterhånden derinde?

der er jo heller ikke så meget som et gram der sidder forket! - er lidt misundelig jeg er blevet totalt flomme

Jeg ved det ikke helt  Er lidt spændt på scanningen onsdag. Så bliver de skønnet Men jeg kunne forestille mig at de vejer omkring 1000g? De er jo lidt mindre end gennemsnittet. 

Nej der har jeg været heldig. Men synes nu også at din mavse sidder flot! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.