Tvillingemave 29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Hvor er du flot altså!

Haha, og KUN 7,5?! Du har TO børn derinde, og jeg har kun ÈN men har taget 7,1 kg på en uge kortere.. Jeg synes nu du klarer det meget godt! 

Tak søde

Haha - jamen jeg ved det godt Det er bare fordi vægten ligesom springer, så blev lige overrasket over at jeg igen har taget et kg på på godt en uge  
Jeg er heller ikke så nervøs for vægten - ved jo at det ikke er Mc D menuer jeg tager på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Tak søde

Haha - jamen jeg ved det godt Det er bare fordi vægten ligesom springer, så blev lige overrasket over at jeg igen har taget et kg på på godt en uge  
Jeg er heller ikke så nervøs for vægten - ved jo at det ikke er Mc D menuer jeg tager på

Jeg synes også vægten kommer på i spring, så tager man lige 1,5 kg på på en uge, og så er der stilstand i 14 dage - tre uger, og så springer den igen! Men men, nu er det da heldigvis primært fordi ungerne vokser at vægten stiger!

Anmeld

7. januar 2013

1990h

Miss Church skriver:

Så ramte vi den 30. uge  

Vægten er steget en del og viser nu +7,5 kg, fra startvægten. 
Mavens omfang er nu 100 cm  Kan godt forstå at jeg føler mig stor efterhånden Men stadig ingen strækmærker 

Pigerne har travlt i maven De hikker løs og maven hopper og danser  Det er en helt fantastisk følelse. 

Næste scanning er på onsdag. Vi glæder os til at se pigerne igen  

hooold da op der sker da bare noget med din mave fra hver uge..

hvor dejligt..krydser fingre for at strækmærkerne bliver væk

hvordan føles det når pigerne hikker? altså hvordan kan du skille det fra andet?

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Jeg synes også vægten kommer på i spring, så tager man lige 1,5 kg på på en uge, og så er der stilstand i 14 dage - tre uger, og så springer den igen! Men men, nu er det da heldigvis primært fordi ungerne vokser at vægten stiger!

Ja nemlig det oplever jeg også.. Underligt hehe. 

Men ja det er jo bare et godt tegn på at baby/babyerne tager godt på

Anmeld

7. januar 2013

come2

Miss Church skriver:

Så ramte vi den 30. uge  

Mavens omfang er nu 100 cm  Kan godt forstå at jeg føler mig stor efterhånden Men stadig ingen strækmærker 

Pigerne har travlt i maven De hikker løs og maven hopper og danser  Det er en helt fantastisk følelse. 

Flot som altid.

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

1990h skriver:

hooold da op der sker da bare noget med din mave fra hver uge..

hvor dejligt..krydser fingre for at strækmærkerne bliver væk

hvordan føles det når pigerne hikker? altså hvordan kan du skille det fra andet?

Ja det gør jeg også!  

Det er sådan en sjov følelse. Det er ligesom små bumb som kommer med samme interval over en periode på måske 30 sek. Det er slet ikke til at tage fejl af Det mærkes ikke som spark, men jeg synes det mærkes lidt ligesom når en nerve sidder og "hopper", hvis du forstår Og så hopper maven bare helt vildt 

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

come2 skriver:

Flot som altid.

Tak søde! 

Anmeld

7. januar 2013

1990h

Miss Church skriver:

Ja det gør jeg også!  

Det er sådan en sjov følelse. Det er ligesom små bumb som kommer med samme interval over en periode på måske 30 sek. Det er slet ikke til at tage fejl af Det mærkes ikke som spark, men jeg synes det mærkes lidt ligesom når en nerve sidder og "hopper", hvis du forstår Og så hopper maven bare helt vildt 

eej hvor sjovt..håber jeg også jeg kommer til at mærke.

det eneste jeg mærker for tiden er spark og plukveerhaha

Anmeld

7. januar 2013

mommy1991

Så ramte vi den 30. uge  

Simpelthen så smuk og struttende mave!  

Skal du have planlagt kejsersnit eller hvordan (altså når det kommer så langt - forhåbentlig de bliver der lidt endnu!!)? 

Anmeld

7. januar 2013

Lykke:)

Miss Church skriver:

Så ramte vi den 30. uge  

Hold da op en flot mave!! Kæmpe stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.