Tvillingemave 29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

Miss Church

Nettemor skriver:

Der er ikke lang tid til Det bliver godt.

Bliver spændende at se hvor forskellige de er.

Vores tidligere nabo havde tveægget tvilling piger. De var som dag og nat. Hvis man mødte dem uden at kende dem ville man ikke engang gætte på de var i familie Den ene var 5-8 cm højere end den anden (8år) Og den ene havde glat lyst hår og lys i huden, den anden krøllet mørkt hår og med en større tendens til at blive brun. Den lyse, en drengepige uden lige. altid med en skramme og nærmest aldrig i kjole. Den mørke et rigtig pige. Hun troede næsten hun skulle dø hvis hun ikke kunne have kjole på osv.

Ja det bliver så spændende! 

Hehe ja det er jo nemlig det Det er slet ikke sikkert de ligner hinanden. Men det synes jeg nu også der er rart. Glæder mig simpelthen så meget til at se dem! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Nettemor

Miss Church skriver:

Ja det bliver så spændende! 

Hehe ja det er jo nemlig det Det er slet ikke sikkert de ligner hinanden. Men det synes jeg nu også der er rart. Glæder mig simpelthen så meget til at se dem! 

Det er rart nok at folk kan kende forskel på dem

Anmeld

7. januar 2013

Mettefpigen

Miss Church skriver:

a

Ja det må man sige  De fylder godt derinde! Glæder mig til at høre hvad de vejer nu.

Mange tak! 

Jaa det gør de ;-) jaa det blir da spændende, også at se dem igen :-) men dejligt at du ikk har fået nogle strækmærker endnu.....

Anmeld

7. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Jeg ved det ikke helt  Er lidt spændt på scanningen onsdag. Så bliver de skønnet Men jeg kunne forestille mig at de vejer omkring 1000g? De er jo lidt mindre end gennemsnittet. 

Nej der har jeg været heldig. Men synes nu også at din mavse sidder flot! 

hvor det spændende - så må du huske billeder til os herinde hehe

ih tak hvor du sød, men tror billederne er ret søde ved mig

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

Nettemor skriver:

Det er rart nok at folk kan kende forskel på dem

Ja nemlig Tror også man har tendes til at se dem som en person, hvis de ligner hinanden rigtig meget. Men de er jo to forskellige mennesker  

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

Mettefpigen skriver:

Jaa det gør de ;-) jaa det blir da spændende, også at se dem igen :-) men dejligt at du ikk har fået nogle strækmærker endnu.....

Ja jeg glæder mig helt vildt! 

Det er fedt Men de kan selvfølgelig sagtens nå at komme 

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

hvor det spændende - så må du huske billeder til os herinde hehe

ih tak hvor du sød, men tror billederne er ret søde ved mig

Ja det skal jeg nok, hvis vi får nogle gode billeder. Sidste gang, blev billedet ikke så godt. Men de er også så store nu, så det er lidt svært for dem at få et godt billede, når det bare er almindelig scanninger. 

Ja det kan jeg jo så ikke udtale mig om Men hvis billeder vil være søde ved en, så lad dem være det :p

Anmeld

7. januar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja det skal jeg nok, hvis vi får nogle gode billeder. Sidste gang, blev billedet ikke så godt. Men de er også så store nu, så det er lidt svært for dem at få et godt billede, når det bare er almindelig scanninger. 

Ja det kan jeg jo så ikke udtale mig om Men hvis billeder vil være søde ved en, så lad dem være det :p

det må også være svært, ku forestille mig de ligger ret tæt derinde :p

haha ja det er sødt af billederne ik

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

det må også være svært, ku forestille mig de ligger ret tæt derinde :p

haha ja det er sødt af billederne ik

Ja nemlig

Haha jo det må man sige  Det brokker vi os ikke over 

Anmeld

7. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Så ramte vi den 30. uge  

Vægten er steget en del og viser nu +7,5 kg, fra startvægten. 
Mavens omfang er nu 100 cm  Kan godt forstå at jeg føler mig stor efterhånden Men stadig ingen strækmærker 

Pigerne har travlt i maven De hikker løs og maven hopper og danser  Det er en helt fantastisk følelse. 

Næste scanning er på onsdag. Vi glæder os til at se pigerne igen  

Hvor er du flot altså!

Haha, og KUN 7,5?! Du har TO børn derinde, og jeg har kun ÈN men har taget 7,1 kg på en uge kortere.. Jeg synes nu du klarer det meget godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.