Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
1990h skriver: eej hvor sjovt..håber jeg også jeg kommer til at mærke.det eneste jeg mærker for tiden er spark og plukveerhaha
eej hvor sjovt..håber jeg også jeg kommer til at mærke.det eneste jeg mærker for tiden er spark og plukveerhaha
Det gør du helt sikkert! Lige pludselig kommer det. Jeg læste, da jeg gik ind i 3. trimester, at det er der babyerne begynder at øve sig på at trække vejret og det kan give dem hikke Hehe det er lidt sødt at tænke på.
Super fint billede forresten!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Simpelthen så smuk og struttende mave! Skal du have planlagt kejsersnit eller hvordan (altså når det kommer så langt - forhåbentlig de bliver der lidt endnu!!)?
Simpelthen så smuk og struttende mave!
Skal du have planlagt kejsersnit eller hvordan (altså når det kommer så langt - forhåbentlig de bliver der lidt endnu!!)?
Tak skal du have!
Lige nu ser det ud til at jeg kan føde selv De ligger nemlig begge to med hovedet ned ad Så det håber jeg de bliver ved med. Hvis der skulle opstå komplikationer i den sidste del af graviditeten eller hvis baby A vender sig om, skal jeg have planlagt kejsersnit. Men håber meget at jeg kan føde dem selv
Lykke:) skriver: Hold da op en flot mave!! Kæmpe stort tillykke
Hold da op en flot mave!! Kæmpe stort tillykke
Tusind tak skal du have!
Miss Church skriver: Ja nemlig det oplever jeg også.. Underligt hehe. Men ja det er jo bare et godt tegn på at baby/babyerne tager godt på
Ja nemlig det oplever jeg også.. Underligt hehe.
Men ja det er jo bare et godt tegn på at baby/babyerne tager godt på
Ja, det er meget mærkeligt at det er sådan..
Smuk smuk mave altså! Imponerende, du ikke har taget mere på.
Moma skriver: Smuk smuk mave altså! Imponerende, du ikke har taget mere på.
Tusind tak for det!
Er spændt på hvad vægten ender på! Jeg har aldrig vejet over 50 kg hehe. Det er noget af et spring
Miss Church skriver: Tak skal du have! Lige nu ser det ud til at jeg kan føde selv De ligger nemlig begge to med hovedet ned ad Så det håber jeg de bliver ved med. Hvis der skulle opstå komplikationer i den sidste del af graviditeten eller hvis baby A vender sig om, skal jeg have planlagt kejsersnit. Men håber meget at jeg kan føde dem selv
Ja, det kan jeg da godt forstå!! for dig!
emmagirl skriver: Ja, det kan jeg da godt forstå!! for dig!
Tak
Ej hvor er du fin! - En rigtig god ting mod strækmærker er aloe vera creme, min mor var igennem 4 graviditeter uden strækmærker og hun smurte sig ind i aloe vera :-)
Spændende De kan jo være som nat og dag, men f.eks. Mary-Kate og Ashley Olsen er også tveæggede, og dem kan jeg ikke se forskel på!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128